Elegantais automobiļa siluets ar ekskluzīvo dizainu un klasisko auduma jumtu piešķir automobilim izsmalcinātību un sportiskumu. Elektriski regulējamo auduma jumtu ir iespējams pilnībā nolaist 20 sekundēs. Savukārt E-klases kabrioleta interjers pārsteidz ar plašu salonu, dažādām inovatīvām sistēmām, kas novērš vēja nevēlamo klātbūtni un mazina trokšņu līmeni, kā arī komfortabliem individuāliem sēdekļiem, kuros integrēti galvas balsti.
KOMFORTS UN DROŠĪBA
Vēju atvairošā sistēma AIRCAP
Kā papildus aprīkojums pieejamā AIRCAP sistēma ir pirmā pasaulē, kas sastāv no elektriski regulējama vēju atvairoša moduļa. Braucot ar nolaistu jumtu, tas kontrolē gaisa plūsmu virs automobiļa salona, virzot vēja brāzmas pa augstāku trajektoriju. Sistēmu iespējams aktivizēt, braucot ar ātrumu līdz 160 km/h, tādējādi būtiski samazinot caurvēju, īpaši salona aizmugurējā daļā. Inovatīvā AIRCAP sistēma samazina arī trokšņu līmeni, atvieglojot savstarpējo komunikāciju.
AIRSCARF kakla apvidus apsilde
AIRSCARF kakla apvidus apsildes sistēma pieejama kā papildaprīkojums priekšējiem sēdekļiem. Piespiežot pogu, tiek aktivizēti ventilatori sēdekļu galvas balstos, kas iesūc gaisu, tad gaiss tiek uzsildīts un izvadīts pa priekšējām sprauslām. AIRSCARF darbības intensitāti ir iespējams regulēt trīs dažādos režīmos. Pie liela braukšanas ātruma vai aukstos laika apstākļos iespējams izvēlēties jaudīgāko režīmu un ļaut komforta sistēmai darboties. Gaiss viegli apņems skausta un kaklu apvidu līdzīgi kā silta “šalle”.
Automātiski nolaižams auduma jumts
Pilnībā automatizētais automobiļa jumts sastāv no trīs ūdeni aizturoša auduma materiāla slāņiem un nodrošina īpaši labu izolāciju visa gada garumā – gan bargos laika apstākļos, gan arī automobiļu automātiskajās mazgātuvēs. Auduma jumtu iespējams pieskaņot automobiļa virsbūves krāsai melnā, tumši zilā vai tumši bēšā krāsā. Savukārt, pateicoties uzlabotai trokšņu izolācijai, iespējams baudīt klusu braukšanu gan ar paceltu, gan nolaistu jumtu.
Sēdekļi
E-klases kabrioleta sēdekļi atbilst visaugstākajām prasībām, nodrošinot izcilu sēdēšanas komfortu, ergonomiku, drošību un sportiskumu. Kā papildaprīkojums pieejami luksus priekšējie sēdekļi, kas aprīkoti ar ventilācijas un apsildes iespējām.
EASY-ENTRY funkcija un automātiski drošības jostu padevēji
Pateicoties EASY-ENTRY funkcijai, iesēsties automobiļa aizmugurējā sēdeklī ir īpaši ērti, jo, noliecot priekšējo sēdekli, tas pilnībā pārbīdās uz priekšu, savukārt, iztaisnojot sēdekli, tas atgriežas sākotnējā pozīcijā. Turklāt drošības jostas E-klases kabrioletā tiek padotas automātiski.
Palīgierīces
Kā papildus aprīkojums pieejama DISTRONIC PLUS autonomā kruīzkontroles sistēma, kas ar tuvā un tālā rādiusa radariem nodrošina nepieciešamo distanci attiecībā pret priekšā braucošo transportlīdzekli. Savukārt gadījumos, kad pastāv iespēja vadītājam iemigt, ATTENTION ASSIST sistēma brīdina vadītāju, raidot gan vizuālus, gan skaņas signālus. Turpretim, novietojot automobili stāvvietā vai apstājoties, vadītājam ir iespēja izmantot Parktronic precīzas parkošanās sistēmu, kas ar vizuālu un skaņas signālu palīdzību dod precīzus norādījumus, kurā brīdī un cik daudz ir jāmaina stūres pagriešanas leņķis. Turklāt atpakaļskata kamera palielina redzamību, novietojot automobili stāvvietā vai arī braucot atpakaļgaitā.
THERMATIC un THERMOTRONIC
Automātiskā klimatkontrole THERMATIC jaunā E-klases kabrioleta salonā nodrošina patīkamu mikroklimatu jebkuros laika apstākļos. Savukārt papildus komfortu sniegs papildaprīkojumā pieejamā 3-zonu komforta automātiskā klimatkontrole THERMOTRONIC, ar kuras palīdzību iespējams atsevišķi uzstādīt vēlamo temperatūru vadītājam, blakussēdētājam un aizmugurē sēdošajiem.
Vienotā drošības koncepcija
Jaunās E-klases kabriolets aprīkots ar īpašiem drošības mehānismiem, kas ikdienā pie stūres liek justies pārliecinoši un palīdz tikt galā ar sarežģītām situācijām. Vienotā drošības koncepcija rūpējās par automobiļa drošību četros veidos. Pirmkārt, ar vadītāja noguruma kontroles sistēmu un radara un kameru tehnoloģijām automobilis palīdz vadītājam savlaicīgi atpazīt un pārvarēt kritiskās situācijas uz ceļa.
Otrkārt, briesmu konstatēšanas gadījumā sāk darboties vairāki preventīvi aizsardzības mehānismi, lai mazinātu negadījuma rezultātā gūtos ievainojumus un ar automātiskās bremzēšanas sistēmas palīdzību pilnībā izvairītos no sadursmes. Treškārt, negadījuma brīdī, pateicoties pasīvās drošības visaptverošai sistēmai, tiek pasargāti visi automobiļa pasažieri. Savukārt, ja notikusi sadursme, tiek aktivizētas vairākas drošības sistēmas, kas ievērojami atvieglo negadījumā cietušo glābšanu.
DISTRONIC PLUS adaptīvā kruīzkontrole ar BAS PLUS un PRE-SAFE® drošības bremžu sistēmu
Braucot ar ātrumu līdz 200 km/h un aktivizējot DISTRONIC PLUS adaptīvo kruīzkontroli, automobilis tiek noturēts vadītāja izvēlētajā attālumā attiecībā pret priekšā braucošo transportlīdzekli. Radara sensori pastāvīgi uzrauga distanci, maina automobiļa braukšanas ātrumu vai arī nepieciešamības gadījumā uzsāk bremzēšanu.
Savukārt BAS PLUS bremzēšanas palīgsistēma ar PRE-SAFE® bremžu sistēmu palīdz novērst aizmugurējās sadursmes iespējamību. Ja radara sensori atpazīst iespējamu sadursmi un vadītājs piespiež bremžu pedāli, BAS PLUS nodrošina tādu bremžu spiedienu, kas maksimāli samazina bremzēšanas ceļu.
Balstiekārta
Standartaprīkojumā esošā AGILITY CONTROL sistēma ar adaptīvo amortizācijas sistēmu padara braukšanu stabilāku un gādā par to, lai uz jebkura ceļa seguma būtu iespējams izjust sportisku braukšanas komfortu. Savukārt sportiskākas braukšanas piekritējiem ideāla izvēle būs AGILITY CONTROL balstiekārta ar sporta parametrisko stūri, kur balstiekārtu atsperes un amortizatori ir stingrāk noregulēti. Tas samazina sāniskās svārstības, palielina braukšanas stabilitāti, kā arī ļauj straujāk veikt asus manevrus.
Adaptīvā bremžu sistēma
Adaptīvā bremžu sistēma, kas aprīkota ar “Hold” funkciju, nodrošina bremžu žāvēšanu mitros laika apstākļos. Tā izstrādāta, lai likvidētu ūdens nosēdumus uz bremžu diskiem, kas rodas, braucot pa mitru ceļa segumu. Rezultātā nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināta optimāla bremžu darbība. Turklāt “Hold” funkcija, ko vadītājam ir iespējams aktivizēt, pasargās automobili, piemēram, pret negaidītu ripošanu atpakaļgaitā.
BENZĪNA DZINĒJI
E-klase 200 CGI BlueEFFICIENCY un E-klase 250 CGI BlueEFFICIENCY
Jaunie 4-cilindru benzīna dzinēji ar tiešo iesmidzināšanu, kas uzstādīti E-klases modeļiem 200 CGI BlueEFFICIENCY un 250 CGI BlueEFFICIENCY ir ekonomiski, jaudīgi un videi draudzīgi. E-klases 200 CGI BlueEFFICIENCY dzinēja jauda ir 135 kW ar maksimālo griezes momentu 270 Nm, vidējais degvielas patēriņš 7,4 līdz 8,2 l uz 100 km, savukārt CO2 izmešu daudzums mērāms 172 līdz 190 g uz 1 km. Turpretim jaudīgākās E-klases 250 CGI BlueEFFICIENCY dzinējs attīsta līdz pat 150 kW jaudu un 310 Nm lielu griezes momentu, tās vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 līdz 8,2 l uz 100 km, savukārt CO2 izmešu daudzums sasniedz 185 līdz 190 g uz 1 km.
E-klase 350 CGI BlueEFFICIENCY
E-klases 350 CGI BlueEFFICIENCY modelī izmantotas modernās V6 tehnoloģijas ar tiešo iesmidzināšanu. Benzīna dzinējs attīsta 215 kW lielu jaudu, savukārt 100 km lielu ātrumu automobilis spēj sasniegt 6,8 sekundēs. Ekonomiska un videi draudzīga dzinēja darbība iespējama, pateicoties četru vārstu tehnoloģijai ar mainīgu ieplūdes un izplūdes vārpstu kontroli, divpakāpju ieplūdes kolektoram un balanciervārsptai. Automobiļa vidējais degvielas patēriņš ir 8,8 līdz 9,0 l uz 100 km, savukārt CO2 izmešu daudzums sasniedz 206 līdz 208 g uz 1 km.
E-klase 500
E-klases 500 modelim ir visjaudīgākais V8 dzinējs, tā jauda ir 285 kW ar tā maksimālo griezes momentu 530 Nm apgriezienu diapazonā 2800 – 4800 rpm. Savukārt ātrumu 100km/h automobilis spēj sasniegt tikai 5,3 sekundēs. Automobiļa vidējais degvielas patēriņš ir 11,0 l uz 100 km, CO2 izmešu daudzums sasniedz 257 g uz 1 km.
DĪZEĻA DZINĒJI
E-klase 220 CDI BlueEFFICIENCY un E-klase 250 CDI BlueEFFICIENCY
Mercedes-Benz inženieri ievērojami uzlabojuši automobiļus, tos aprīkojot ar jaunās koncepcijas 4 cilindru dīzeļdzinējiem un individuāli piemērojot atbilstošas BlueEFFICIENCY tehnoloģijas katram modelim. Izmantojot uzlaboto tiešās iesmidzināšanas sistēmu ar iesmidzināšanas spiedienu līdz pat 2000 bāriem, augstas precizitātes sprauslas, kas nodrošina īpaši ātru un adekvātu degvielas daudzumu, E 220 CDI BlueEFFICIENCY modeļa maksimālais griezes moments sasniedz 400 Nm, savukārt E 250 CDI BlueEFFICIENCY modeļa – 500 Nm.
Visi dīzeļa dzinēji atbilst EURO 5 izmešu normām, turklāt tie aprīkoti ar cieto daļiņu filtru, kas būtiski samazina izmešu daudzumu. E-klases 220 CDI BlueEFFICIENCY vidējais degvielas patēriņš ir 5,4 līdz 6,3 l uz 100 km, savukārt CO2 izmešu daudzums sasniedz 143-165 g uz 1 km. E-klases 250 CDI BlueEFFICIENCY vidējais degvielas patēriņš ir 5,6 līdz 6,3 l uz 100 km, turpretim CO2 izmešu daudzums sasniedz 148 līdz 165 g uz 1 km.
E-klase 350 CDI BlueEFFICIENCY
E-klasi 350 CDI BlueEFFICIENCY raksturo iespaidīgi dinamiskie rādītāji. 6 cilindru dzinējs spēj attīstīt 170 kW lielu jaudu un maksimālo griezes momentu 540 Nm. Turklāt, pateicoties ātriem un precīziem inžektoriem un iesmidzināšanas spiedienam 1600 bar, dzinējs darbojas ekonomiski. E-klases 350 CDI BlueEFFICIENCY vidējais degvielas patēriņš ir 7,0 līdz 7,2 l uz 100 km, savukārt CO2 izmešu daudzums sasniedz 185 līdz 189 g uz 1 km.
Visi dīzeļa dzinēji atbilst EURO 5 izmešu normām, turklāt tie aprīkoti ar cieto daļiņu filtru, kas būtiski samazina izmešu daudzumu.
Papildu informāciju par jaunās Mercedes-Benz E-klases kabrioletu un tā pasūtīšanas iespējām Latvijā iespējams saņemt Domenikss Auto tirdzniecības centrā Rīgā, Krasta ielā 34.
Par Domenikss:
Domenikss grupā ietilpst SIA Domenikss –Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā, kas piedāvā Mercedes-Benz vieglo un apvidus automobiļu, pasažieru un kravas mikroautobusu, kravas automobiļu, autobusu tirdzniecību un Maybach automobiļu tirdzniecību; autorizēts Mitsubishi Fuso ģenerālpārstāvis Latvijā, kas nodarbojas ar kravas automobiļu Mitsubishi Fuso Canter tirdzniecību; oriģinālo Mercedes-Benz, Mitsubishi Fuso rezerves daļu tirdzniecību un servisa pakalpojumu sniegšanu; Domenikss pārstāvniecība Ventspilī, kas līdzās iepriekš minētajiem automobiļiem tirgo un apkalpo arī Citroën markas automobiļus, kā arī Domenikss pārstāvniecība Daugavpilī un SIA Baltijas Auto Centrs (mazlietotu automašīnu tirdzniecība). SIA Domenikss atzīts par lielāko auto tirgotāju pēc neto apgrozījuma un kapitāla vērtības 2009. gadā, kā arī ierindojas 86. vietā laikraksta Dienas Bizness veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu topā Dienas Bizness TOP500.