Piemēram, tikai dažus kilometrus garš valsts nozīmes maģistrālā ceļa Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz Kūdrai atrodas uz sabrukšanas robežas. Ceļa posms ir šaurs ar iebrauktām ļoti dziļām risēm un bedrēm. Lietus laikā rises piepildās ar ūdeni un izraisa akvaplanēšanas risku.
"Braucot pa šo ceļa posmu, auto stūre jātur divtik spēcīgi, lai to neizrautu no rokām. Mašīna burtiski peld pa ceļu. Plus vēl jāizvairās no bedrēm, kuras it kā skaitās "salāpītas". Riteņbraucējiem tur vispār nebūtu ieteicams rādīties. Satiksme ir ļoti intensīva, taču nopietnus remonta darbus šajā ceļa posmā neesmu pieredzējis vismaz gadus 7 ja ne ilgāk, kaut arī tur braucu regulāri. Ir uzliktas tikai ceļa zīmes ar ieteicamo ātrumu 50 km/h. Tāpat bīstamas bedres vēl pagājušās nedēļas beigās bija uz autotilta pār Lielupi pie Slokas", pastāstīja portāla AutoBildes.lv redaktors Alberts Ziemelis.
Jāatzīmē, ka vienlīdz bīstamas ir kā pašas bedres uz ceļiem tā arī nekvalitatīvs to remonts. Uzskatāms piemērs ir Jūrmalas apvedceļš, kur bedrīšu remonts ir izpildīts ar pretēju efektu - bedru vietā tagad ir izteiktas "pumpas", kas dauza transportlīdzekļu piekari līdzvērtīgi bedrēm, uzsver portāla redaktors.
Par bedrainiem pašvaldību autoceļiem liecina arī citi AutoBildes.lv lietotāji, kas turpina pievienot bedres portālā izveidotajā Bedru Kartē. Pašlaik Bedru Kartē pievienotas jau 155 dažādas bedres uz Latvijas autoceļiem.
Lai stimulētu autovadītājus iesaistīties bedru apzināšanas akcijā, portāls AutoBildes.lv sadarbībā ar autoservisu Basse Motors paredzējis balvu - jaunu riepu komplektu tam, kurš nofotografēs un Bedru Kartē pievienos visvairāk bedru. Akcija turpināsies vēl līdz šai svētdienai, 20.jūnijam.
Pagaidām visvairāk bedru apzinātas Rīgas, Talsu, Liepājas, Jelgavas, Jūrmalas un Ogres apkārtnē.
Akcijas noteikumi pieejami Bedru Kartes mājaslapā: http://www.AutoBildes.lv/bedru-karte