Zemāka cena, dīlera kvalitāte
"Vairums īpašnieku, beidzoties automašīnas rūpnīcas garantijas periodam, izvēlas pamest oficiālā dīlera servisu, jo uzskata, ka tā izcenojumi ir pārāk augsti," atzīst SIA "KIA Automobiles" valdes loceklis Ilgvars Ļubka. "Taču mēs ticam, ka, piedāvājot konkurētspējīgas cenas, KIA īpašnieki novērtēs kvalificēta servisa pakalpojumus, tāpēc no septembra piedāvājam pēcgarantijas termiņa automašīnām "alternatīvās" rezerves daļas."
Biežāk nepieciešamās rezerves daļas
I. Ļubka uzsver, kas rezerves daļas ar UNI-FIT zīmolu pēc izgatavošanas kvalitātes salīdzināmas ar oriģinālajām KIA detaļām. Daudzas no tām ražotas Dienvidkorejā, kas pēc industriālā un tehnoloģiskā līmeņa jau salīdzināma ar Japānu. Sākotnēji KIA automašīnu īpašniekiem tiks piedāvātas biežāk nepieciešamās un dabiski dilstošās UNI-FIT rezerves daļas, kā arī apkopes materiāli, piemēram, eļļas un gaisa filtri. "KIA automašīnām nav nepieciešams milzīgs rezerves daļu klāsts. Jaunākās paaudzes dzinējiem pat nav vajadzīga dārgā zobsiksnas nomaiņa, jo zobsiksnas vienkārši nav. Gāzu sadales mehānisms tiek piedzīts ar ķēdi," atklāj I. Ļubka.
Pasūtīšana pēc KIA kataloga
UNI-FIT rezerves daļu piedāvājums var būt interesants arī lietotu KIA automašīnu īpašniekiem. Dienvidkorejas zīmolu auto rezerves daļu pieejamība Eiropas un arī Latvijas tirgū joprojām ir ierobežota, un pareizās detaļas pasūtīšana nereti prasa specifiskas zināšanas un pieredzi. I. Ļubka: "UNI-FIT rezerves daļu pasūtīšana notiek pēc KIA kataloga, tāpēc kļūdas iespēja samazināta līdz minimumam." Rezerves daļas tiek piegādātas no reģionālās noliktavas Zviedrijā 3 – 5 dienu laikā. "Šī ir ražotāja, nevis mūsu iniciatīva, turklāt visā Eiropā," uzsver KIA Automobiles vadītājs, "arī KIA unikālo 7 gadu garantiju manto nākamais automašīnas īpašnieks, un tā ir 100% ražotāja garantija, kas darbojas visās Eiropas valstīs."