Atgādinām, ka Chevrolet hibrīdautomobilim iebūvēts 1,4 litru benzīna motors, kas sadarbojas ar 150 ZS elektromotoru. Pirmos 60 km tas veic ar elektrisko piedziņu, neiztērējot ne litru benzīna un neradot apkārtējai videi nekādu kaitējumu, bet pēc tam, kad baterijas enerģija iztērēta, pieslēdzas ģenerators un ražo elektrību, lai nodrošinātu elektrisku piedziņu, vienlaicīgi spēcinot bateriju. Tas pagarina Volt nobraucamo attālumu līdz vairāk kā 500 kilometriem.
Cadillac SRX hibrīdam tiks uzstādīts 3,6 litru 257 ZS V6 un 55 kilovatu elektromotors, kas ar elektropiedziņu ļaus veikt 16 kilometrus. Neskatoties uz it kā necilo elektriskā režīma distanci, izmantojot hibrīdiekārtu pilnā noslogojumā, hibrīdkrosovera degvielas patēriņš būšot divas reizes mazāks nekā tā benzīna brālim.
Tāpat kā Chevrolet Volt, arī Cadillac SRX hibrīds iegūs Plug-in tehnoloģiju – iespēju uzlādēt akumulatoru baterijas pie mājas elektrotīkla.