Volkswagen Passenger Cars zīmols beidza 2010. gadu ar jaunu rekordu: pirmo reizi divpadsmit mēnešu periodā klientiem visā pasaulē tika piegādāti 4,5 (3,95; +13,9 procenti) miljoni transportlīdzekļu. "Pateicoties novatoriskajiem un videi draudzīgajiem jaunajiem automobiļiem, piemēram, Touran un Sharan, Touareg un Passat, Volkswagen Passenger Cars zīmols smagajos tirgus apstākļos sasniedza lieliskus rezultātus un ievērojami nostiprināja savu pozīciju," piektdien Volfsburgā teica Kristiāns Klingers (Christian Klingler), par pārdošanu atbildīgais valdes loceklis Volkswagen grupā.
Galvenajos tirgos - Ķīnā, ASV, Krievijā un Indijā - Volkswagen zīmols reģistrēja nozīmīgu pieaugumu. 2010. gada laikā Ķīnā pirmo reizi tika piegādāti vairāk kā 1,51 (1,12; +35,5 procenti) miljons transportlīdzekļu. ASV klientiem tika piegādāti 256 800 (213 500; +20,3 procenti) transportlīdzekļu. Krievijā piegādes sasniedza 58 900 (39 500) vienību, kas demonstrē līdz pat 49,1 procenta ikgadējo pieaugumu. Izaugsme Indijā bija īpaši iepriecinoša, tur Volkswagen zīmols reģistrēja ievērojamu pieaugumu - piegādātas tika 30 300 (2800) vienības jeb vairāk kā desmit reizes vairāk modeļu kā iepriekšējā gadā.
Visā Āzijas/Klusā okeāna reģionā piegāžu skaits pēdējo 12 mēnešu laikā pieauga par 37,6 procentiem - līdz 1,65 (1,20) miljoniem transportlīdzekļu, bet Ziemeļamerikas reģionā piegādāto automobiļu skaits palielinājās līdz 406 400 (344 800; 17,9 procenti), savukārt Dienvidamerikā zīmols reģistrēja 2,9 procentu pieaugumu - līdz 756 500 (735 100) vienību. Piegāžu līmenis Eiropā galvenokārt saglabājās stabils, tur Volkswagen zīmols klientiem piegādāja 1,55 (1,56; -1,2 procenti) miljonus automobiļu, tādējādi uzrādot labākus rezultātus kopējā tirgū, kur bija novērojams samazinājums par 2,5 procentiem.