Frankfurtes autošova viesi sevišķi atzīmēja oriģinālo formu un līniju kombināciju, kas ļauj CX-5 atšķirties ne tikai no citiem Mazda modeļiem, bet arī neskaitāmajiem konkurentiem šajā klasē. Garā riteņu bāze, 2,7 metri pie kopējā garuma 4,54 metri, kā arī īsās virsbūves pārkares un izceltās riteņu arkas piešķir automašīnai spēcīgu, muskuļotu izskatu. Vienlaikus Mazda CX-5 ir viens no vieglākajiem un aerodinamiskākajiem automobiļiem savā klasē.
Fotoaparātu slēdži bez apstājas klikšķēja Mazda CX-5 interjerā, kas arīdzan ir kvalitatīvs lēciens tuvāk augstvērtīgiem kompakto krosoveru saloniem. Smalki izstrādātā klimata sistēmas vadība, jauni apdares materiāli, sporta stūre un īpaši šim modelim izveidotais instrumentu panelis nepalika bez ievērības. Mazda CX-5 interjers pilnībā atbilst dinamiskajai ārienei. Pirmo reizi Mazda automobilī izmantota integrēta Tom Tom navigācijas iekārta. Pievēršoties automašīnas funkcionalitātei, atklājas, ka CX-5 bagāžnieka tilpums no minimāliem 500 litriem (ietverot apakšējo sekciju) var tik palielināts līdz pat 1400 litriem.
Skyactiv tehnoloģiju vērienīgais pieteikums autošovā kalpoja par teicamu fonu vizuālajam sniegumam. Izvēloties īpaši augstu kompresijas pakāpi benzīna motoram, un neierasti zemu dīzeļdzinējam (abiem 14:1), Mazda panākusi degvielas ekonomiju un atgāzu atbilstību Euro-6 normām.
Mazda CX-5 nonāks pārdošanā ar 2,0 litru 160/165 zirgspēku benzīna dzinēju vai 2,2 litru 150 ZS vai 175 ZS dīzeļa dzinēju, kā arī izvēli starp priekšējo un pilnu piedziņu, manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Pateicoties Skyactiv tehnoloģijai un standarta start – stop sistēmai, Mazda CX-5 ar dīzeļdzinēju priekšpiedziņas versijas degvielas patēriņš ir izcili zems – 4,5 litri uz 100 km, savukārt, CO2 izmeši – tikai 199 g/km.
Bez tam Mazda stendā Frankfurtē apskatāma uzlabotā Mazda 3 ar jaunās paaudzes 1,6 litru dzinēju, kvalitatīvāku interjeru, papildinātu skaņas izolāciju un automātisko pārnesumkārbu.