Labi apdomājot, jāsecina, ka tā ir godīga cena, jo dūšīgi braucot, liekie eiro tūkstoši ar laiku atpelnīsies degvielas izmaksās. Spriediet paši – vecais 5,2 litru V10 (450 ZS) uz 100 kilometriem tērēja 13,2 litrus degvielas, bet jaunās paaudzes Twinturbo V8 ir ne vien par 70 ZS jaudīgāks, bet arī par 23% taupīgāks un 100 kilometrus pratīs pieveikt ar 10,2 litriem.
Tik būtisks ietaupījums iespējams, pateicoties Start-Stop sistēmai un tehnoloģijai, kas automātiski atslēdz pusi cilindru, kad pēc pilnas jaudas nav nepieciešamības. Tas gan nenozīmē, ka S8 jāupurē sava pašapziņa – vajadzības gadījumā 520 ZS un 650 Nm standarta sprinta distanci ļaus veikt sportkāra cienīgā laikā (4,2 sekundes), bet maksimālais ātrums tik un tā ir ierobežots pie 250 km/h.
Jāpiebilst, ka jaunais spēka agregāts ir par 60 mm īsāks un sver tikai 222 kg, bet automašīnas masa ir 1975 kg.
Griezes moments quattro pilnpiedziņas sistēmai tiek nodots ar astoņu pakāpju divsajūgu S-tronic kārbas palīdzību, bet sērijveida pneimatiskā piekare ar maināmu amortizatoru cietību gādās par limuzīna pasažieru komfortu.
Komplektā arī sporta sēdekļi, ādas apdare, LED lukturi, MMI navigācija ar 8 collu ekrānu, Audi Connect, Bose skaņu sistēma, noguruma asistents u.c. palīgsistēmas.
Vizuāli jaudīgo S8 varēs atšķirt pēc platīnpelēkā radiatora režģa ar hromētiem šķērsstieņiem, lielākām gaisa ieplūdes atverēm, sliekšņiem virsbūves krāsā, uzrakstiem „V8 T" un četrām hromētām izplūdes caurulēm.