Jaunais mustangs iegūs 5,8 litru (agrāk 5,4) V8 ar lielāku kompresoru, kas attīstīs 650 ZS (agrāk 540) un 800 Nm. Gandrīz visi motora komponenti ir pārstrādāti, tas pats attiecas arī uz sajūgu, pārnesumkārbu, dzesēšanas sistēmu un pakaļējo asi.
Taču tas vēl nav viss – mustangam tiek gatavoti vēl stingrāki pieši Performance Pack komplektācijā. Šajā gadījumā vēl ašāk uz priekšu šauties palīdzēs Torsena bloķējošais diferenciālis pakaļējā asī, bet noturību uz ceļa veicinās elektroniski regulējami Bilstein amortizatori ar divām programmām Normal un Sport, kā arī Brembo bremzes un kalti 19 (priekšā) un 20 (aizmugurē) collu riteņi.
Performance Pack varēs papildināt ar Track Package, kurā iesaiņots papildu eļļas radiators, vēl viens dzesētājs aizmugurējās ass diferenciālim un ātrumkārbai. Šo pasākumu mērķis ir nepieļaut zirdziņa pārkaršanu, ķerot adrenalīnu sacīkšu trasē.
Vizuālās atšķirības no iepriekšējās paaudzes modeļa iezīmē jauns aerodinamiskā aprīkojuma komplekts un četras (agrāk divas) izplūdes caurules.
Jāpiebilst, ka jaunais Mustang ir ne vien jaudīgāks par Camaro ZL1, bet arī vieglāks par 120 kg (1700 kg), savukārt automašīnas maksimālais ātrums būs 320 km/h, kas jeņķu bolīdam ļaus apsteigt daudzus izslavētus sportkārus, tostarp arī niknāko Eiropas konkurentu – topošo BMW M6 (560 ZS).
Ford Mustang Shelby GT500 2012 pasaules debiju piedzīvos Losandželosas motoršovā 18.novembrī