Toyota konstruktori pārveidojuši automašīnas priekšpusi, piešķirot tai citādas konfigurācijas buferi, kas labāk pasargās gājējus sadursmes gadījumā. Jaunā krūzera radiatora režģa restītes tagad izvietotas horizontāli, bet citādas formas galveno starmešu blokā integrēti LED dienas gaitas lukturi. Arī aizmugurējo lukturu dizains ir pārveidots un arī tur tagad tiek izmantota gaismas diožu tehnoloģija. 2012.gada modelim izveidoti vairāki jauni riteņu disku komplekti (18-20 collas), modernizēts priekšējais panelis un krāsainais informācijas displejs, bet salona apdarē izmantotas vairākas jaunas krāsu un materiālu kombinācijas.
Japānas tirgū jaunais Land Cruiser startēs ar 4,6 litru V8 benzīna motoru, bet Eiropai tiek gatavota pazīstamā 4,5 litru V8 dīzeļa Euro-5 versija. Dīzeļdzinējs attīsta 286 zirgspēku jaudu un 650 Nm griezes momentu.
2012.gada modelis būs labāk aprīkots. Turpmāk apvidnieka standarta komplektācija tiks papildināta ar apsildāmu stūri, ventilējamiem/apsildāmiem sēdekļiem un elektriski darbināmu bagāžnieka vāku. Tehniķi optimizējuši bezceļu apstākļiem paredzētās palīgsistēmas Multi Terrain Select un Crawl Control – pēdējā ļauj izvēlēties 5 dažādus pārvietošanās ātrumus. Ieviesta jauna palīgsistēma Turn Assist, kas palīdz samazināt pagrieziena leņķi – braucot nelielā ātrumā, pie galēji pagriezta stūres rata stāvokļa un aktivizētas bezceļu programmas, elektronika nobremzē pakaļējo riteni, kas atrodas pagrieziena iekšpusē. Tādejādi tiek izmantots princips, kas noskatīts no kāpurķēžu traktoriem.
Uzlabota arī četru kameru monitoringa sistēma (divas kameras sānos, pa vienai priekšā un aizmugurē), jaunums ir priekšējo riteņu kustības animācija, braucot bezceļu apstākļos.
Japānā jaunais Land Cruiser piecu sēdvietu versijā būs iegūstams jau, sākot ar 43 600€. Eiropas cenas pagaidām nav zināmas.