Tāds degvielas patēriņš liktu plēst matus ikvienam taupīgam saimniekam, tādēļ labi vien ir, ka Tundra-Buggy savu dienestu veic tālu Kanādas ziemeļos un lieku reizi nekaitina zaļi domājošus cilvēkus.
Gluži kā izzāģēts no milzu ledus kluča, desmit tonnīgais transportlīdzeklis nesteidzīgi (maksimālais ātrums 45 km/h) slīd pa balto ledus klājumu – Tundra-Buggy galvenais uzdevums ir vadāt tūristus pa balto ledus tuksnesi un ļaut tiem no droša atstatuma iepazīties ar vienu no bīstamākajiem dzīvniekiem pasaulē – leduslāci.
Tieši tādēļ Tundra-Buggy riteņi ir 1,70 m augsti un vairāk nekā metru plati, bet pasažieru modulis izvietots vēl augstāk. Šī paša iemesla dēļ pieeja motortelpai, kurā novietots lielais rīma - 7,6 litru 260 ZS dīzeļmotors, kas tērē 100 litrus uz 100 km, notiek pa iekšpusi, un, ja gadīsies kāda kļūme, mehāniķiem nevajadzēs doties aukstumā un uzmanīties no bīstamajiem zvēriem.
Tundra-Buggy var darboties vienatnē vai sakabē ar četriem moduļiem, kas ar pārejām savienoti vienotā kompleksā līdzīgi kā vilciena vagoni. Divos moduļos iekārtotas guļamtelpas, bet citos atrodas virtuve, ēdamtelpa un viesistaba. Dabas vērotāju rīcībā ir arī duša un tualete.
Jāpiezīmē, ka Tundra-Buggy dīzelis ir visai uzticams un, ja vien ar degvielu viss būs kārtībā, tas turpinās uzticami darboties arī vairāk nekā 60 grādu salā.