Prestižā konkursa fināla stadijā iekļuva arī Range Rover Evoque, Fiat Panda, Citroen DS5 un Toyota Yaris.
Četrvietīgais Opel Ampera, izmantojot elektrību var nobraukt 40-80 kilometrus, pēc tam pieslēdzas iekšdedzes dzinējs, kas kalpo kā ģenerators un piegādā strāvu elektromotoram. Tādejādi nobraucamās distances garums palielinās līdz vairāk nekā 500 kilometriem. Pilnībā izlādētus akumulatorus pie mājas elektrotīkla var atjaunot 2-3 stundu laikā.
Opel atklāj, ka Eiropā Ampera pasūtījuši jau 7000 klientu, tādejādi šā gada plāns – 10 000 elektromobiļu, jau drīz vien var tikt izpildīts. Paradokss, taču Ampera tehniskajam dvīņubrālim un Ziemeļamerikas 2011.gada automobilim Chevrolet Volt sekmes ir diametrāli pretējas – neskatoties uz krietni pievilcīgāko cenu, Volt par savu lietderību izdevies pārliecināt vien 1500 pircēju, tādēļ Chevrolet jau paziņojis, ka elektroautomobiļu montāžas konveijers tiek uz laiku apturēts.
Atgādināsim, ka pērn par „Gada automobili" Eiropā tika atzīts elektromobilis Nissan Leaf.