Mazda ekspozīcijas zvaigzne Nr.1 konceptauto Takeri sniedz ieskatu Mazda nākotnes automobiļu izskatā. Takeri iebūvēts augstas efektivitātes SKYACTIV-D dīzeļdzinējs ar i-stop funkciju un SKYACTIV-Drive automātisko transmisiju. Savienojumā ar Mazda pilnīgi no jauna izstrādāti i-ELOOP reģeneratīvo bremžu sistēmu Takeri tiecas uz maksimālu degvielas ekonomiju, vienlaikus nezaudējot Mazda automobiļiem raksturīgo Zoom - Zoom dinamiku. Takeri interjers veidots no augstvērtīgiem materiāliem un ar premium segmenta spēkratiem raksturīgu arhitektūru, kas izceļ un spilgtina Takeri solīdo izpildījumu.
Kompaktais sport - utility automobilis Mazda CX-5, kas apvieno labāko no divām automobiļu klasēm, nonāks pie dīleriem jau šī gada pavasarī tā piesakot Mazda patlaban ļoti aktuālajā krosoveru konkurencē. Mazda CX-5 būs pieejama ar jaudīgiem, taču izcili ekonomiskiem četru cilindru dzinējiem - 2,2 litru SKYACTIV-D dīzeli divos jaudas variantos un 2 litru SKYACTIV-G benzīna dzinēju. Neparasti augstā kompresijas pakāpe 14:1, kas raksturīga abiem dzinējiem, ļauj apvienot šos agrāk pretrunīgos raksturlielumus. Viena no divām pārnesumkārbām - SKYACTIV-Drive automātiskā vai SKYACTIV-MT manuālā pārnes jaudu uz priekšējiem vai visiem četriem riteņiem.