Kā tika ziņots iepriekš, Renault Zoe ir apgādāts ar 95 ZS elektromotoru un litija jonu akumulatoru bloku, kas iebūvēts zem centrālā tuneļa. Renault apgalvo, ka ikdienas pilsētas satiksmē ziemas laikā Zoe ar vienu uzlādes ciklu spēs nobraukt 100 km, bet mērenā klimatā tie varētu būt aptuveni 150 km. Elektromobiļa strāvas krājumus varēs atjaunot no dažāda sprieguma tīkliem un no tā būs atkarīgs šī procesa ilgums, kas svārstīsies no 30 min līdz deviņām stundām. Baterijas varēs uzlādēt arī īpašās 22 kilovatu uzlādes stacijās, kur tas aizņems 60 minūtes.
Elektromobilis aprīkots ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu, Michelin Energy E-V riepām, ko ražotājs izstrādājis speciāli videi draudzīgam transportam, kā arī „skaņas ģeneratoru" – ierīci, kas imitē iekšdedzes motora skaņu un brīdina vājredzīgus cilvēkus par savu tuvošanos.
Eiropas tirgū Renault Zoe maksās, sākot no 15,7 tūkstošiem eiro, kam jāpieskaita 87€ mēneša noma par akumulatoru bateriju.