Automašīna būvēta, par pamatu ņemot pirms dažiem gadiem radīto konceptu Imperator. Ražotājs uzsver, ka tas ir automobilis ar sēdvietu formulu 2+2 un vidusmotora komponējumu, kas apvieno superauto stilistiku un dinamiku ar apvidus automobilim raksturīgām pārgājības īpašībām.
Par dzinējspēku tiek izmantots 6 litru V12 dīzeļdzinējs no Audi krājumiem, kas strādā pārī ar sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. DC Design neatklāj precīzus datus par dzinēja iespējām, vien piebilst, ka standarta vācu agregāta (500 ZS; 1000 Nm) jauda palielināta par 25%.
Pagaidām uzbūvēts viens DC Tornado eksemplārs ar stūri labajā pusē, taču kompānija ziņo, ka citiem tirgiem piemērotas modifikācijas izgatavošana ar stūri „pareizajā" pusē nav tehniski sarežģīts jautājums.
Agrāk Indijas kompānija izpelnījās mediju uzmanību ar pieejamas cenas sportkāra Avanti projektu, ko solījās realizēt līdz 2013.gadam. Pirmie Avanti tiks komplektēti ar 265 ZS Ford EcoBoost motoru, bet vēlāk tirdzniecībā nonāks variants ar 400 ZS Honda dzinēju.