Gaidāmais Ženēvas autosalons, kas notiks jau 78. reizi nebūs izņēmums un tajā redzēsim ne vienu vien variāciju par tēmu „Alternatīvie degvielas avoti.” Brošūras un krāsaini bukleti vedinās aizdomāties par to, tomēr tas nebūs galvenais ierocis, turklāt papīrs jau arī ir jātaupa – kā nekā tie ir mūsu meži. Daudz iedarbīgāka metode ir pierādīt, ka alternatīvo degvielu izmantojošie automobiļi ir jautri un praktiski, turklāt daudz lielākā mērā nekā to domājam.
Viens no tādiem automobiļiem būs PGO Cevennes Turbo-CNG (attēlā), kas darbojas ar dabasgāzi, turklāt izceļas ar savdabīgu dizainu. Mazais rodsters ir patiešām „jautrs” – tas nav tikai mirdzošo riteņu disku dēļ, bet gan pateicoties dažādiem sīkumiem un baltās un zaļās krāsas sajaukumam. Apkārtējo uzmanību saistīs arī tas, ka auto līdzinās Porsche piecdesmito gadu modelim 356 Speedster.
Kā jau nopratāt, galvenā šī nākotnes pārstāvja īpašība ir tā, ka tas spēj darboties ar dabasgāzi. Degvielas tvertne (gāzes balons) novietota zem automobiļa un garantē 450 kilometru nobraukumu, kas vien jau ir pluss. Interesantākais, ka neskaitot ekoloģisko pienesumu, 1,6 litru turbodzinējs PGO nodrošina ar 150 zirgspēkiem – tas ir pietiekami, lai nelielās pašmasas rodsteri līdz 100 km/h aizrautu 6,5 sekundēs.
Izgatavotājs cer, ka viņu ražojumam atradīsies pircējs, kas reizē ar to iegūs spēkratu, kas apvieno trīs vienā: sportisku retro dizainu, lieliskas braukšanas īpašības un videi draudzīgu transporta līdzekli.
Tiesa, šo īpašumu apvienojums maksā pieklājīgu summu, kas nebūs mazāka par 46 000 eiro.