Izstrādājot Laguna GT, papildu uzmanību inženieri pievērsuši drošības jautājumiem – gan aktīvās, gan pasīvās. Šim auto piemīt pārsteidzošas manevrēšanas un vadāmības spējas, un nepārspētu stūrēšanas precizitāti tāpēc ar šo auto ir ērti pārvietoties gan pilsētas ielās, gan uz lielceļiem. Taču, neskatoties uz auto daudzajām priekšrocībām, tas pieejams par gana demokrātisku cenu. Turklāt šim auto tiek piešķirta trīs gadu vai 150 000 km nobraukuma garantija.
Pārdomāts dizains
Jaunās Renault Laguna GT dizains veidots tā, lai tas būtu gan sportisks, gan elegants vienlaikus. Auto ārējā dizainā izmantotās plūstošās un vijīgās līnijas raksturo eleganci, kas papildināta ar vairākiem sportiskiem elementiem. Laguna GT aprīkota ar 18 collu Bridgestone Potenza riepām, kas veidotas līdzīgi tām, kuras izmanto F1 braucēji. Bremžu sistēma ir vienlīdz iespaidīga – auto aprīkots ar 320mm bremžu diskiem priekšā un 300mm aizmugurē, kas nodrošina lielu bremzēšanas spēku. Arī salona dizains veidots, apvienojot sportiskumu, eleganci un kvalitāti. Auto aprīkots ar alumīnija pedāļiem, sporta ātrumpārslēgu, tumšu kokogles krāsas ādas polsterējumu un sportisku stūri. Sevišķa uzmanība pievērsta izmantoto materiālu kvalitātei.
3 gadu vai 150 000 km nobraukuma garantija
Renault Laguna GT pieejama gan kā hetčbeks, gan universālis, kuri aprīkoti ar dīzeļa vai benzīna dzinējiem: 2.0 dCi dīzeļdzinējs, kura maksimālā jauda ir 180 zs jeb 131 kW pie 3750 apgr./min. un maksimālais griezes moments 400Nm pieejams jau pie 2000 apgr./min., kā arī 2.0 1.6V benzīna dzinējs, kura maksimālā jauda ir 205 zs jeb 150 kW pie 5000 apgr./min. un maksimālais griezes miments 300Nm pie 3000 apgr./min. Šis dzinējs ir speciāli piemērots Renault Laguna GT, un tā pamatā ir Megane RS versijā izmantotais sporta dzinējs.
Plānots, ka Renault Laguna GT, kuras oficiālā atklāšana paredzēta 2008.gada Ženēvas motoršovā, pārdošanā varētu nonākt pavasara vidū.