Automobilim izveidots speciāls virsbūves krāsojums („ziloņkauls”), kas tiek pielietots pirmo reizi, un ko efektīgi izcels 20 collu riteņi, kas iemontēti pulēta alumīnija diskos. Salons izdarināts ar vissmalkākās izstrādes ādu, kas kombinējas ar ekskluzīva koka apdari. Aizmugures pasažieriem izveidota bezvadu izklaides sistēma ar iPod, SIM kartes un USB pieslēgvietu, bet priekšējo sēdekļu pagalvjos iemontētie ekrāni un CD/DVD atskaņotājs nodrošinās koncerta vai kinozāles atmosfēru.
Collezione Cento uz priekšu dzen tas pats motors, kas tiek izmantots parastajos modeļos – 4,2 litru astoņnieks ar 400 ZS jaudu, kas sadarbojas ar ZF sešu pakāpju automātu.
137.590 eiro – tāda ir cena par ekskluzīvo modeli, taču īstos kolekcionārus tas diez vai nobiedēs, vēl jo vairāk tādēļ, ka Collezione Cento tiks izgatavots vien 100 eksemplāros un tādai valstij kā Vācija, piemēram, iedalīti tikai 3 automobiļi.