Pirmais Toyota Camry automobilis, kas tika izgatavots koncerna Krievijas rūpnīcā Sanktpēterburgā, no konveijera noripoja 2007. gada 21.decembrī.
Rūpnīcas pirmās kārtas izveidē tika ieguldīti 5 miljardi rubļu. Galvenais japāņu mērķis ir nevis izlaist maksimālu daudzumu automobiļu, izmantojot lētu darbaspēku, bet gan nodrošināt kompānijai raksturīgo augsto kvalitāti un visu tehnoloģisko procesu ievērošanu, tādēļ tehniskās iekārtas, kas tiek izmantotas krievu Camry ražošanai ir precīzi tādas pašas kā Japānā, tikai ar to starpību, ka te tās ir pilnīgi jaunas.
Kvalitāte tiek pārbaudīta ik uz soļa, piemēram, krāsošanas procesā pēc katras veiktās operācijas novērtē hermetizējošās, grunts, emaljas un lakas kārtas atbilstību. Galējā krāsojuma pārbaude notiek zālē ar speciālu apgaismojumu, kur pieņēmēja acīm nepaslīd garām neviens stūrītis – uz plikās virsbūves defektus vieglāk pamanīt, īpaši tajās vietās, kas vēlāk tiks piesegtas ar mezgliem un agregātiem.
31.martā Toyota uzsāk Krievijas Camry tirdzniecību. Interesanti, ka automobiļa cena tiek samazināta par 9 procentiem. Tas nozīmē, ka par bāzes modeli ar 2,4 litru dzinēju un mehānisko pārnesumkārbu prasīs 790 000 rubļu (apm. 33 000$). Kompānija piebilst, ka cenu atšķirības starp japāņu un krievu Camry nebūs, jo kvalitāte ir identiska.
Krievijā tiks izgatavota visa Camry gamma, kurā ietilpst visi modelim paredzētie dzinēji un kārbas, vienīgi virsbūves krāsas būs tikai četras (pagaidām) un arī smilškrāsas salons ir japāņu prerogatīva.
Rūpnīcā paredzēts izgatavot 20 000 automobiļu gadā.
Bet tagad par to kā atšķirt Krievijas Camry no Japānas Camry:
Zem motora pārsega: automašīnas VIN norādīs uz izgatavotājvalsti, citādu atšķirību nav, jo visi uzraksti joprojām ir japāņu un angļu valodās.
Salonā: Krievijas Camry būs vietējā ražojuma sēdekļi, taču vizuālu atšķirību nav.
No pusmetra attāluma: vienkāršākais paņēmiens – rūpīgi ieskatīties stiklu marķējumā – abos gadījumos uz tiem ir Toyota zīmogs, taču krievu Camry stikli izgatavoti Borskas rūpnīcā. Pieņemot, ka riepas vēl nav mainītas, abus auto var atšķirt pēc riteņiem – japāņu Camry montē Yokohama ražojumu, bet krievu Camry pienākas Michelin produkcija.
No trīs metru attāluma: atšķirība pamanāma paskatoties zemāk – japāņu Camry kreisajā pusē zem bampera piemontēta tērauda skava, kas tiek izmantota, lai transportēšanas laikā no Uzlecošās saules zemes, fiksētu automašīnu uz kuģa klāja. Krievu Camry šādas skavas nav, jo ceļojums ar kuģi tai nav paredzēts.