Papildu jauda iegūta modificējot ieplūdes traktu, kā arī optimizējot motora vadības bloku. Ieguvums ir 50 ZS (tagad 550) un 50 Nm (tagad 750). Vizuāli jaudīgo modeli izceļ 21 collu SportPlus riteņi ar paplatinātām riteņu arkām un četras izplūdes caurules izejas. Restītēm, kas nosedz priekšējās gaisa ieplūdes lūkās, piešķirta virsbūves krāsa, bet jaunais metāliskais krāsu tonis pelēkā lava, pieejams vienīgi Cayenne Turbo S pircējiem.
Sportiskā apvidnieka rīcībā ir arī pneimatiskā balstiekārta Porsche Active Suspension Management (PASM), kas pieļauj augstuma līmeņa regulēšanu un aktīvā stabilizācijas sistēma Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), kas sadarbojas ar mainīgās slodzes (atkarīgs no ātruma) stūres sistēmu Servotronic.
Pirmo reizi Porsche sērijveida modelim tiek montētas līdz šim tikai sporta modeļos pielietotās bremzes, kas gatavotas no oglekļšķiedras un keramikas sakausējuma. Priekšējiem riteņiem uzstāda 410 mm bremžu diskus ar 6 suportiem, bet aizmugurē – 370 mm bremžu diskus ar 4 suportiem.
Dinamikas rādītāji uzrāda sekojošus ciparus: starts no 0 līdz 100 km/h 4,8 sekundes, maksimālais ātrums – 280 km/h.
Jaudīgākais Porsche Cayenne S modelis būs nopērkams jau augustā, cena Vācijā – sākot no 132.774 eiro.
4,8 litru V8 motors ar 2 turbīnām
Maksimālā jauda – 550 ZS pie 6000 apgr/min
Maksimālais griezes moments – 750 Nm pie 2250 – 4500 apgr/min
Pastāvīgā pilnpiedziņa (PTM) ar redukcijas kārbu
Pašmasa - 2355 kg
Riepas 295/35 R21
Degvielas patēriņš - 14,9 l/100 km
CO2 izmeši – 358 g/km