Šis dzinējs ir spējīgs akumulēt enerģiju saspiesta gaisa veidā speciālā papildus cilindrā. Šādā veidā uzkrāto gaisu paredzēts izmantot dzinējā, lai pilnīgāk sadedzinātu degvielu. Šādas tehnoloģijas izmantošanas rezultātā tiek iegūta degvielas ekonomija 25 – 50% un samazināti izmeši līdz pat 80%.
Principā šāda tehnoloģija nav nekas jauns, taču līdz šim nevienam nebija izdevies to veiksmīgi realizēt. Scuderi Group uzskata, ka jaunais dzinējs ir labāks par citiem variantiem tāpēc, ka to ir iespējams izgatavot izmantojot vienotu mašīnbūves procesu. Šī dzinēja pirmie ekspluatācijas izmēģinājumi tiks sākti jau gada beigās, un kā tiek ziņots, tad pie tā izstrādes tagad pieslēgusies arī Bosch Engineering grupa.