Dāsnu roku piešķirtie gabarīti garantē komfortablu izvietošanos pieciem pasažieriem, atstājot vietu arī 1560 litriem bagāžas. Aizmugures sēdekļa atzveltni var pārbīdīt par 10 cm, kas bez šaubām ir praktisks jaunievedums, tomēr dabūjams tikai par papildu samaksu. Sērijveidā Q5 pircēji saņem visos jaunajos Audi iekļauto navigācijas sistēmu ar MMI vadības sistēmu, elektromehānisko stāvbremzi, automātisko klimata iekārtu, CD radio. Ir vēlēšanās pēc labākas tehnikas? Lūdzu: Bang&Olufsen stereo sistēma, iPod pieslēgvieta, TV tūneris, balss vadība, Bluetooth telefons vai navigācijas iekārta ar cieto disku – viss nosauktais gan par piemaksu.
Arī tehniskā ziņā Q5 solās būt augstā līmenī: pilnpiedziņa, Audi Drive Select sistēma ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem un aktīvo stūres vadību, kas pieskaņojas braukšanas stilam.
Motoru izvēlē dīzeļus pārstāv 240 zirgspēku TDI V6, ar ko Q5 līdz 100 km/h ieskrienas 6,5 sekundēs un pilnīgi jauns 2 litru agregāts ar Common – Rail tehniku (170 ZS, 350 Nm griezes moments), bet benzīna dzinējus: 2 litru 211 ZS TFSI.
Benzīna motoru un 3 litru dīzeļdzinēju var kombinēt ar jauno 7 pakāpju divsajūgu automātisko transmisiju, ko Audi dēvē par S – Tronic.
Audi Q5 cenas pagaidām netiek atklātas.