Automašīnas dizains ir pielīdzināts apvidus automobiļa Q5 izskatam, piemēram, vienādi ir abu spēkratu priekšējie lukturi. Turpmāk visiem A3 dienasgaismas jau sērijveidā, kuros biksenona lukturu (opcija) izvēles gadījumā būs izmantota LED
gaismas tehnika. Bez tam – A3 pagriezienu rādītāji integrēti sānu atpakaļskata spoguļos, automobilim ir jauni durvju rokturi, radiatora reste, bamperi un vieglmetāla diski, kā arī cita dizaina aizmugures lukturi. Jaunais A3 ir par 2,5 cm garāks par priekšteci (garums 4,24 m), bet bagāžas nodalījums tagad uzņem 1080 litrus. Salonā arī ieviestas dažas izmaiņas, piemēram, pārstrādāts pogu un slēdžu dizains, plašāk izmantots alumīnijs.
Dzinēju izvēle sastāv no 5 benzīna motoriem un 3 dīzeļiem. Bāzes versijai uzstāda 1,6 litru 102 ZS, starp citu, komplektā ar mehānisko kārbu iespējama versija, kas darbosies ar bioetanolu E85. 1,4 litru TFSI 125 ZS, 1,8 litru TFSI 160 ZS, 2 litru TFSI 200 ZS, 3,2 litru V6 250 ZS (quattro versija). Dīzeļus pārstāv 1,9 litru TDI 105 ZS – to uzstāda bāzes versijai, un tas ir ekonomiskākais jaunā A3 dzinējs, kas patērē tikai 4,5 l/100 km. Vēl pieejami 2 litru TDI, kas izmanto Common – Rail tehniku un sasniedz 140 un 170 ZS jaudu.
Arī transmisiju jomā ir jūtama virzība uz augšu – turpmāk gandrīz visi motori jau bāzes versijā tiek komplektēti ar 6 pakāpju mehāniku. Izņēmums ir 1,6 un 1,9 TDI, kam būs jāiztiek ar piecpakāpju agregātu, kā arī 3.2 Quattro, ko kombinē ar divsajūgu S – Tronic transmisiju. S – Tronic nebūs problēmu sasaistīt arī ar citiem A3 paredzētajiem motoriem – tas atkarīgs vien no naudas maciņa iespējām. Pie tam 1,6 litru TDI, 1,4 TFSI un 1,8 TFSI sadarbojas ar jauno septiņu pakāpju S – Tronic.
Jāpiemin arī daži jaunievedumi, kas dabūjami par papildu samaksu: tā ir adaptīvā amortizatoru regulēšanas sistēma Audi Magnetic Ride, ko vada borta kompjūters, un, kas burtiski milisekunžu laikā izmaina amortizatoru stingrību no komfortablas līdz sportiski cietai un Parkassistent, kas darbojas līdzīgi VW izgudrojumam un lēni braucot, ar ultraskaņas sensoru palīdzību meklē pietiekoši lielu vietu automobiļa novietošanai. Kolīdz tā ir atrasta, atliek vien ieslēgt atpakaļgaitu un ar gāzes pedāli regulēt ātrumu – auto pats nostāsies vietā. Tāpat jaunums ir dinamiskās gaismas.
Atjauninātie modeļi būs nopērkami jau šovasar – 1,6 litru trīsdurvju virsbūves modeļa cena 20.350 eiro, 1,6 Sportback – 21.250. tas nozīmē, ka jaunie modeļi pēc facelift kļuvuši par 400 eiro dārgāki.