Uzņēmuma pamatdarbība dalās divās daļās:
- Fashion - augstas kvalitātes apģērbu šūšana privātpersonām.
- Branding - radoši un praktiski mārketinga un PR risinājumi uzņēmumiem vai privātpersonām.
Šī uzņēmuma dibinātājs ir Mārtiņš Pūpols, kurš Savas profesionālās zināšanas guva, studējot Milānā "Istituto Marangoni". Šīs prestižās universitātes absolventi ir kļuvuši par par tādU pasaules zīmolU kā Franco Moschino, Domenico Dolce (Dolce & Gabbana) radītājiem.
Mārtiņš Pūpols ir beidzis modes dizaina studijas, kā arī ieguvis maģistra grādu Brenda menedžmentā. Jau studiju laikā viņš veiksmīgi iesaistījies vairāku pasaules slavenu zīmolu mārketinga un dizaina projektu izstrādē, kur guvis nepieciešamo pieredzi sava uzņēmua atvēršanai. Kā vienu no viņa modes darbiem var minēt paraugkolekciju Franču Lux modes namam "Louiss Vuitton" un augstās modes skices namam "Christian Lacroix".
Mode un zīmola veidošana ir saistītas lietas, kas viena bez otras neeksistē. Šodien uzņēmumi vairs nenodarbojas vienkārši ar produktu tirdzniecību. Tie tirgo stāstu un leģendu, radot īpašu pasauli, kurā attēlots viņu klients. Tas nozīmē, ka uzņēmumi vairs nekonkurē tikai ar preci, bet tie sacenšas par klientu prātu.
Tieši tāpēc Mārtiņš Pūpols izlēma izmantot savu intuīciju tirgus tendencēs, lai palīdzētu uzņēmumiem noteikt sava klienta vēlmes nākotnē. Un kā radoša personība savas ģimenes senās modes tradīcijas izlēma pārvērst Atelier un Augstās modes namā.