„Nepilnu divu nedēļu vairāk nekā 400 jaunieši centās sevi pierādīt no pašas labākās puses un apliecināt savas spējas un talantu, lai, iespējams, kļūtu par nākamo modeli, kas nesīs Latvijas vārdu pasaulē. Jāatzīst, ka jaunieši bija nedaudz kautrīgi, tādēļ varbūt ne visi gribētāji izmantoja šo iespēju, taču tie, kas to izdarīja, noteikti ir ieguvēji,” uzsver Baiba Gercāne, t/c Domina sabiedrisko attiecību vadītāja.
Visas foto sesiju laikā tapušās fotogrāfijas ir apkopotas t/c Domina mājas lapā, kur tās piedalās konkursā. Galvenā balva ir Dominas dāvanu karte un profesionāla stilista konsultācija. No 11. – 20. maijam dalībniekus vērtē sabiedrība, balsojot par sev tīkamāko modeli, savukārt Dominas simpātija tiks noteikta 22. maijā. Pilnīgi iespējams, ka kādam no lounge fotostudijas apmeklētājiem tiks izteikts piedāvājums veidot profesionāla modeļa karjeru kādā no Latvijas modeļu aģentūrām.
Visās akcijas dienās lounge fotostudijā varēja sastapt Latvijas Modeļu aģentu asociācijas priekšsēdētāju Ievu Līpiņu un saņemt konsultāciju par to, kas īsti ir modeļu industrija, ko nozīmē būt modelim, viņa konsultēja meitenes un puišus par karjeras iespējām šajā sfērā, kā arī sniedza atbildes un citiem interesējošiem jautājumiem. Savukārt, tiem, kuri vēlējās, bija iespēja aprunāties un iztaujāt jau reāli strādājošus modeļus, lai vairāk uzzinātu par modeļu industriju un šīs profesijas aizkulisēm.
„Neinformētības un tabu dēļ daudzas meitenes kautrējas vai pat baidās interesēties par savām iespējām modeļu biznesā. Šādi Latvija, iespējams, zaudē kādu potenciālu topmodeli, tieši tādēļ uzskatu, ka šādas akcijas ir ļoti vērtīgas ne tikai potenciālajiem modeļiem, bet arī visai sabiedrībai kopumā, jo piedāvā iespēju iepazīt modeļu industriju un tādējādi lauzt vecus un bieži vien aplamus stereotipus. Turklāt akcijas laikā runājot ar meitenēm, puišiem un viņu vecākiem, noskaidrojās, ka bieži vien sapņu piepildīšanu kavē tieši pastāvošie aizspriedumi,” stāsta Ieva Līpiņa, Latvijas Modeļu aģentu asociācijas priekšsēdētāja.
Vienlaikus visi interesanti tika aicināti apmeklēt fotoizstādi „Modeļi dzīvē un darbā”, kas bija īpaša, jo parādīja Mikus Lasmaņa, Grietas Baštikas, Katrīnes Bušēvicas, Anetes Vilcānes, Laines Rogovas, Leldes Malinas, Santas Rozenbergas un Silvas Rozenbergas, Nikoles Ivanovas, Annas Ļebedevas, Diānas Močnajas, Elīzas Vinokurovas un citu Latvijā un ārpus tās pazīstamu modeļu dzīvi brīvajos brīžos, kā arī atklāja šīs industrijas darba specifiku un slavas brīžus.
Modeļu bizness ir prestižs un augstu novērtēts visā pasaulē, turklāt daudzi Latvijas modeļi ir ieņēmuši tajā redzamu vietu. Modeļi ir strādājuši ar tādiem pasaulslaveniem zīmoliem kā Christian Dior, Dolce & Gabbana, Emanuel Ungaro, Giorgio Armani, Hugo Boss, Jil Sander, Lacoste, Prada, Valentino u.c., fotografējušies starptautiski pazīstamiem žurnāliem – Vogue, Elle, Glamour, Marie Claire, L`Officiel, Vanity Fair utml.
Aplūko modeļu bildes: www.domina-shopping.lv
Tirdzniecības centra Domina īpašnieks ir vācu uzņēmums „KanAm Grund Kapitalanlagegesellschaft”. Centra pirmā kārta tika atklāta 2003. gadā. Pašlaik Domina ir lielākais šāda veida centrs Latvijā, tā kopējā platība ir 110 000 m2. Tirdzniecības centrs Domina ir viena no vadošajām Rīgas modes preču tirdzniecības vietām, tajā darbojas gan Baltijas tirgū jau pazīstami mazumtirgotāji, gan tādi, kas Latvijā ienākuši un darbu uzsākuši tieši Dominā.
Dzīvesstils » Mode
Vairāk nekā 400 jaunieši cenšas piepildīt savu sapni
Iveta Cīrule, 18.05.2009. 15:11
No 8. līdz 17. maijam 431 jaunieši tirdzniecības centra Domina izveidotajā lounge fotostudijā centās piepildīt savu sapni – kļūt par modeli. Jaunieši arī aktīvi izmantoja iespēju tikties ar Latvijas Modeļu aģentu asociācijas priekšsēdētāju Ievu Līpiņu un pieredzējušiem modeļiem, lai paplašinātu savu izpratni par modeļu biznesu.