Trešdien, 12. augustā, durvis vērs pirmais „Bltd” veikals Baltijā, kas atradīsies t/c „Domina” (Ieriķu iela 3), saviem klientiem piedāvājot plašu vīriešu apģērbu un aksesuāru klāstu, tādējādi apmierinot katra vīrieša prasības.
„Bltd” panākumu pamatā ir viegli pielāgojamas un inovatīvas ražošanas sistēmas izveide, kas ļauj panākt roku darba kvalitāti rūpnieciski ražotiem apģērbiem. Klientiem tiek garantēts jaunākajiem modes standartiem atbilstošs produkts ar augstāko kvalitāti, kas vienmēr ir pieejams par pievilcīgu cenu.
Vairāk nekā 10 gadus esot nopietns modes tirgus spēlētājs, „Bltd” lieliski izprot nepieciešamību pēc regulāriem stilistiskiem jaunievedumiem tirgū un tāpēc aktīvi seko līdzi jaunākajām tendencēm. „Bltd” katru gadu piedāvā divas pilnībā jaunas apģērbu kolekcijas, kuras papildina pret-a-porter iedvesmas produkti, tādējādi uzņēmuma apģērbi vienmēr ir soli priekšā modes tirgus standartiem.
Zīmols „Bltd” dibināts 1998. gadā, specializējoties vīriešu apģērbu biznesā, kas bija kā uzņēmējdarbības atbilde uz pieaugošo tirgus pieprasījumu šajā nozarē kopš 90. gadu sākuma. Kā savu galveno attīstības principu „Bltd” izmanto franšīzi. Tādējādi kopš pirmo veikalu atvēršanas Romā „Bltd” ir nostiprinājis klātbūtni Itālijā, kā arī paplašinājis darbību starptautiskā līmenī, visā pasaulē atverot 80 franšīzes veikalus. Līdz 2009. gada beigām plānots veikalu skaitu palielināt vēl par 30%.
Uzņēmuma nākotnes vīzijas ir saistītas ar biznesa attiecību nostiprināšanu un eksporta palielināšanu Ķīnā, kā arī zīmola atpazīstamības veicināšanu starptautiskā līmenī.
Dzīvesstils » Mode
Itāļu zīmols „Bltd” tagad arī Baltijā
Iveta Cīrule, 10.08.2009. 12:42
Īpaši augstas kvalitātes materiāli, struktūra, spēcīgs raksturs – šie ir tikai daži no jēdzieniem, kuri raksturo itāļu zīmolu „Bltd”, kas plaši pazīstams ne vien Itālijā, bet arī citviet pasaulē. Drīzumā arī Baltijas iedzīvotāji varēs iepazīt šo zīmolu, ļaujoties tā valdzinājumam.
Lasi vēl...