Svētdiena, 17.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Uga, Hugo, Uģis;

Double Coffee® tīkls atvēris 18. espresso–kapučīno bāru Latvijā

Sergejs Plotņikovs, 23.10.2009. 11:44

Šodien Rīgā oficiāli darbu sācis jauns, pēc skaita 18. Double Coffee® espresso–kapučīno bārs Latvijā. Ar tā atvēršanu sākas jauna zīmola koncepcijas izmaiņu programma, kura skars četras no piecām valstīm, kurās pārstāvēts Double Coffee®, - tās ir Latvija, Lietuva, Baltkrievija un Ukraina. Tīkls uzņēmis kursu uz būtisku bāra un virtuves, kā arī servisa kvalitātes uzlabošanu, piedāvāto ēdienu un dzērienu sortimenta atjaunināšanu. Kardināli pārstrādātā ēdienkarte visās Double Coffee® iestādēs būs pieejama no nākamās pirmdienas, 19.oktobra.
Double Coffee® tīkls atvēris 18. espresso–kapučīno bāru Latvijā

««Fast food» periods, kad uzsvars tika likts uz sviestmaizēm un pankūkām, ir beidzies. Būs vairāk restorāna ēdienu — nekādu pusfabrikātu, tikai svaigi produkti. Gribam, lai cilvēki ienāktu pie mums ne tikai uzēst vai ātri iedzert kafiju, bet arī nāktu baudīt restorāna atmosfēru, patīkamu vakara atpūtu vai romanatisku tikšanos,» norādīja Double Coffee® espresso–kapučīno bāru tīklu Latvijā pārvaldošās kompānijas DC restorāni ģenerāldirektors Sergejs Plotņikovs. Koncepcijas būtisko izmaiņu ieviešanas pirmos rezultātus tīkla īpašnieki plāno apkopot līdz 2010. gada pavasarim.

Jaunais Double Coffee®, kas atvēries uz Krišjāņa Barona ielas un Raiņa bulvāra stūra, faktiski atgriezies savās vecajā telpās, kas divus gadus stāvēja tukšas. «Šo atrašanās vietu uzskatām par stratēģisku savam biznesam. Tādu lielisku vietu Rīgā ir ļoti, ļoti maz. Esam priecīgi, ka atradām kopīgu valodu ar ēkas īpašniekiem par nomas cenu un termiņiem. Vasarā tiks atvērta terase. Šī Double Coffee®, kuras nosaukums ir «Rainis», kļūs par vienu no mūsu lielākajiem espresso–kapučīno bāriem galvaspilsētā: zāles platība ir 150 kvadrātmetri, kur vienlaikus var atrasties 120-140 klienti. Prognozējam, ka ikmēneša apmeklētaju skaits varēt būt ap 10 000 cilvēku,» paziņoja S. Plotņikovs.

Piektdienās un sestdienās jaunais Double Coffee® būs atvērts līdz pusnaktij (pārējās dienās līdz plkst. 23). DC restorāni vadība neizslēdz iespēju, ka vajadzības gadījumā piektdienās un sestdienās darba laiks varētu būt arī naktīs; vasarā “Rainis” varētu kļūt par diennakts iestādi.

“Gadu ilgušās restrukturizācijas ietvaros cita starpā mēs rūpīgi analizējām apgrozījuma samazināšanos, cenšoties noskaidrot, ko recesija ietekmējusi visspēcīgāk. Viens no galvenajiem secinājumiem – rīdzinieki sākuši retāk pie mums pavadīt vakarus. Dabīgi, ka šādu lietu kārtību vēlamies mainīt, atgriezt dzīvē jēdzienu “vakars Double Coffee®”. Tālab nopietni atjauninājām ēdienkarti, pievienojot tai daudzas jaunas uzkodas, pastu, otro ēdienu, kurus patīkamāk izbaudīt, nekur nesteidzoties. Restorāna stilā pagatavots un pasniegts ēdiens nepārprotami vairos romantiku, apmeklējot Double Coffee® vakaros. Neatklājot visas detaļas, norādīšu: mēs strādājam pie tā, lai mūsu ēdienos samazinātu kolorijas un lai mūsu apmeklētājs, papusdienojis vai pavakariņojis, ilgi saglabātu patīkamu pēcgaršu,» uzsvēra DC restorāni ģenerāldirektors.


Double Coffee® ēdienkartē bez atzīmes NEW līdzās jaunievedumiem parādījusies atzīme TOP, kas norāda uz ēdieniem vai dzērieniem, kuri tiek pasūtīti visbiežāk. Dzērienu kartē saglabājusies sevi labi parādījusī sezonālā pieeja – nomainīt tā dēvētās aukstās un karstās alkoholisko/bezalkoholisko dzērienu un kokteiļu līnijas.


“Zīmola koncepcijas atjaunināšanas programma, pāreja uz jaunu kvalitātes līmeni notiek vienlaicīgi četrās valstīs. Saprotam, ka šo uzdevumu nevar atrisināt uzreiz un atjaunināšanas process prasīs divus trīs mēnešus. Mēs uzskatām, ka krīzes periodā var un vajag investēt personāla – gan pavāru, gan bārmeņu, gan oficiantu - apmācībā, jo tagad cilvēki turas pie savām darbavietām. Tādējādi slīpēsim un celsim kvalitāti. Pirmos starprezultātus apkoposim pēc pusgada un analizēsim, cik rezultatīvi mēs izmantojam attīstības iespējas, kas parādījušās ekonomiskās lejupslīdes periodā,” tīkla īpašnieku viedokli izteica kompānijas DC HOLDING valdes priekšsēdētājs Andrejs Nilovs.

 
Par Double Coffee®

2002.gadā dibinātā Latvijas kompānija DC HOLDING ir zīmola Double Coffee® īpašnieks. Tīklā Double Coffee® ir vairāk nekā 30 espresso–kapučīno bāri, kas atrodas piecās valstīs: Latvijā, Lietuvā, Baltkrievijā, Ukrainā un Ķīnā. Lavijā strādā 17 firmas iestāžu, kuras pārvalda DC HOLDING meitasuzņēmums DC restorāni. Atkarībā no sezonas Latvijas Double Coffee® ik mēnesi apmeklē 100-140 tūkstoši cilvēku. Viens no DC HOLDING darbības svarīgākajiem virzieniem ir franšīzes attīstīšana, t.i. Double Coffee® koncepcijas pārdošana citu valstu tirgos. Vairāk informācijas  www.doublecoffee.com.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV