Radot kolekciju, zīmola „Paviljons” dizainerus iedvesmojis Tirgus – multikulturāla vide, kur var noskatīt kolorītākos tipāžus, subkultūru savienošanos, stilu eklektiku un savdabīgu grāciju. Te savienojušies diametrāli pretpoli, kas spēj mierīgi pastāvēt līdzās. Turība un nabadzība, bezpajumtnieki un andelmaņi, butaforija un autentiskums, bezgaumība un nākamās modes tendences. Viss vienuviet, īsti un dabiski. Te visu pērk un visu pārdod. Un noteikti atradīsies vismaz viens paviljons, kas spēs remdēt patērētāja izsalkumu. Jebkurā gadījumā, tirgus vienmēr ir bijis pilsētas sirds. Aritmijas mocīta vai strauji skrienoša tā pukst un dod spēku visai pilsētas asinsritei.
„Paviljons” ir ambiciozs un mērķa pilns projekts, kas vēlas būt ilgtspējīgs un stabils zīmols Latvijas modes dzīvē! Tas radies veiksmīgas t/c „Domina” un Latvijas Mākslas akadēmijas jauno modes mākslinieku sadarbības rezultātā.
Dzīvesstils » Mode
“Paviljons” piedalās Rīgas modes nedēļā
Elīza Ceske, 29.10.2009. 09:51
30.oktobrī plkst. 18.00, „Reval Hotel Latvija” telpās, Riga Fashion Week ietvaros pirmo reizi savu kopējo kolekciju plašākai publikai prezentēs zīmols „Paviljons”, kuru pārstāvēs 10 dizaineri - Agnese Narņicka, Indra Miklāva, Elīza Ceske, Vita Radziņa, Marta Toča, Anita Altmane, Indra Salceviča, Ludmila Kruglika, Dace Krieviņa-Bahmane un Arita Varžinska. Paviljona kolekcija „Tirgus” pārsteigs ne vien ar spilgtu tēlu un drosmīgu apģērbu piedāvājumu, bet arī ar neparastu skatuves noformēju.