Pirmdiena, 23.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Viktorija, Balva;

Par Rīgas modes nedēļas pavasara sesijas reklāmas kampaņas seju kļūst Katrīna Karlīna Caune

Madara Grīnvalde, 11.03.2010. 10:57

Rīgas modes nedēļas organizators, Baltijas modes federācija, šoreiz par RIGA FASHION WEEK reklāmas seju izvēlējas modeli Katrīnu Karlīnu Cauni (modeļu aģentūra 2b models), kura ieguva 1. vietu prestižākās un vecākās modeļu aģentūras Ford Models konkursa Supermodel of the World pasaules finālā šī gada janvārī.
Par Rīgas modes nedēļas pavasara sesijas reklāmas kampaņas seju kļūst Katrīna Karlīna Caune

Katrīna bijusi arī vāka modele Latvijas modes žurnāliem: L’Officiel, Pastaiga un Pastaiga.ru. „Jūtos ļoti pagodināta, ka izvēlējās tieši mani. Un tā kā RIGA FASHION WEEK ir nozīmīgākais modes pasākums Baltijā, vienlīdz, tā ir arī liela atbildība. Pēc uzvaras Ford Models Supermodel of the World konkursā pasaulē ir daudz cilvēku, kas seko maniem panākumiem, līdz ar to priecājos, ka spēšu dot zināmu ieguldījumu arī RIGA FASHION WEEK kļūt starptautiski vēl atpazīstamākai.”

Šīs sezonas RFW imidža autoriem – dizainerei un modes žurnālistei Anitai Altmanei un fotogrāfam Nilam Vilnim - RIGA FASHION WEEK ir ne tikai modes svētki, kuri regulāri, divreiz gadā, iepazīstina publiku ar jaunākām modes tendencēm, bet arī tā ir pilnvērtīga un neatņemamā modes industrijas daļa, kura dod iespēju iegūt jaunu pieredzi un attīstīties katram savā jomā. „Esam lepni un pagodināti veidot jauno RIGA FASHION WEEK pavasara sesijas reklāmas imidžu. Šī ir brīnišķīga iespēja strādāt tik radošā komandā, turēt roku uz modes pulsa un meklēt kodolīgu atbildi uz jautājumu par to, kas būs pats aktuālākais 2010./2011. gada rudens/ziema sezonā.” Anita Altmane savu kolekciju prezentēs Rīgas modes nedēļas 2. dienā – 25. martā.
   
Rīgas modes nedēļas divpadsmitā sezona norisināsies no 24. līdz 27. martam, viesnīcas Reval Hotel Latvija Konferenču un pasākumu centrā. Publikas un modes industrijas speciālistu vērtējumam tiks rādītas 2010./2011. gada rudens/ziema sezonas kolekcijas, starp kurām būs daudz pārsteigumu.

Ģenerālsponsors: PERWOLL
Oficiālā dekoratīvā kosmētika: Maybelline New York
Oficiālais dzēriens: Freixenet
Oficiālās viesnīcas: Gutenbergs, Garden Palace, Dome Hotel & SPA, Ainavas
Partneris: Reval Hotel Latvija
Info atbalsts: SWH, SWH+, Market Media, TVNET, BNS, mango.lv

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV