Pirmdiena, 23.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Viktorija, Balva;

2010. gada sezonas galvenās tendences saulesbrillēs – retro mūsdienīgā izpildījumā un lielas formas

Ļevs Fainveics, 11.06.2010. 10:50

Optikas veikalu Vision Express Latvijas tīkla speciālisti apkopojuši saulesbriļļu modes tendences 2010. gada vasaras sezonā. Galvenā ideja – sieviešu un vīriešu brillēs dominē pagājušā gadsimta 60., 70. un 80. gadu stila formas. Vintāžas akcenta klātbūtne jaušama klasiskajos, sportiskajos un luksusa klases (luxure) modeļos. Šīs sezonas krāsas ir brūna, sarkana, violeta un zila. Vision Express prognozē, ka tuvāko gadu laikā Latvijā saulesbriļļu pircēji šo aksesuāru atjaunos reizi divos gados, nevis katru gadu, kā tas bija līdz šim.
2010. gada sezonas galvenās tendences saulesbrillēs – retro mūsdienīgā izpildījumā un lielas formas

„Vairums pircēju, kas nāk uz salonu iegādāties saulesbrilles, uzdod divus jautājumus: kāda briļļu forma viņiem piestāv* un kas patlaban ir modē. Uzreiz varu sacīt, ka mode kļuvusi demokrātiskāka, jau otro sezonu balles karaliene ir eklektika, t.i., dažādu virzienu un stilu sajaukums. Nav iespējams viennozīmīgi nosaukt dominējošo akcentu. Saulesbrilles, kas ir modē šajā sezonā, nezaudēs savu aktualitāti arī pēc gada," pastāstīja Natālija Karpušina, kompānijas Vision Express Baltija saulesbriļļu un ietvaru iepirkumu menedžere.

„Runājot par populārākajiem 2010. gada sezonas modeļiem, jāteic, ka tas ir Ray Ban modelis Wayfarer**, kura paveidi atrodami arī daudzu citu zīmolu piedāvājumā. Vēl viena vintāžas stila topa pozīcija ir modelis Aviator.

Ja skatāmies uz elegantākām brillēm, jo īpaši sieviešu modeļiem, te izceļas t.s. „kaķa acu" un „tauriņu" modeļi, kur modi diktē Dior, Gucci. Dominējošais retro stils izpaužas arī briļļu lielajās formās, kas bija raksturīgs pērnā gadsimta 80. gadiem. Spilgtus piemērus varam ieraudzīt Prada, Missoni, Gucci kolekcijās. Cilvēkiem, kam patīk pievērst sev uzmanību, varam ieteikt ekskluzīvos zīmolus Chopard un Cartier. Pēdējais no minētajiem ir izstrādājis vintāžas līniju, kas nosaukta Žaklīnas Kenedijas Onasis vārdā. Vārdu sakot, visi zīmoli patlaban rotaļājas ar senatni," kopainu papildināja N.Karpušina.

Vision Express Baltija uzsver, ka atšķirībā no citiem Latvijas optikas mazumtirdzniecības tirgus spēlētājiem kompānija piedāvā visplašāko saulesbriļļu izvēli vidējā un augstā cenu kategorijā. „Mēs turpinām papildināt mūsu sortimentu ar jauniem zīmoliem. Kopš jūnija mūsu salonos nopērkamas Guess un Itālijas zīmola Rock&Republic saulesbrilles. Īsteniem lietpratējiem un estētiem mums ir arī modeļi no Alain Mikli, un Starck kolekcijām," norādīja kompānijas Vision Express Baltija saulesbriļļu un ietvaru iepirkumu menedžere.

* ar praktiskiem ieteikumiem briļļu izvēlē un saulesbriļļu kopšanā varat iepazīties šeit: http://www.visionexpress.lv/?ln=lv&s=1203823693
un http://www.visionexpress.lv/?ln=lv&s=1275304156
** visu minēto briļļu modeļu fotogrāfijas ir izsūtītas kopā ar preses relīzi

Par Vision Express (www.visionexpress.lv)

Starptautisks zīmols, kas apvieno vairāk nekā 300 optikas veikalu–laboratoriju Eiropā un attīstās uz franšīzes nosacījumiem. Latvijā atvērti 10 Vision Express veikali - seši no tiem Rīgā, pa vienam Liepājā, Daugavpilī, Ventspilī un Jūrmalā. Vision Express tīkls pēc apgrozījuma ir lielākais optikas mazumtirgotājs Latvijas tirgū.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV