„Bērna rokas ap mātes kaklu ir pati labākā sajūta, kādu var piedzīvot.. šī šalle ļoti līdzinās tam," atzina Evita Zālīte, aizkustinot ikvienu klātesošo ar saviem vārdiem un paužot uzticību MAMMU idejai.
MAMMU ir ambiciozs, bet jauns un vēl nepazīstams zīmols, kas sācis pulcināt ap sevi līdzīgi domājošus radītājus un idejas atbalstītājus. Latvijas sabiedrībā ir īpaši cilvēki, kas ir labākie savā jomā – tieši kā MAMMU vēlas būt savējā.
Panākumiem bagātais šorttrekists, Haralds Silovs, saskata MAMMU šalli kā Latvijas Olimpiskās izlases cienīgu aksesuāru. Turklāt sportists atzīst, ka šalle viņu piesaistīja jau vizuāli, taču milzīgu pievienoto vērtību sniedz tās radītais sociālais labums. „To, cik grūti ir apvienot darbu ar bērna audzināšanu, var zināt tikai mamma un tas ir lieliski, ka viņām caur šo projektu ir sniegta iespēja," piezīmēja Māmiņu Kluba pārstāve, māmiņa Kristīne Virsnīte. Viņa izteica apņemšanos veidot ilgtspējīgu sadarbību starp MAMMU un Māmiņu Klubu, veicinot komunikāciju un sadarbību ar māmiņām.
Akustiskās ģitāras mūzikas pavadījumā viesus ar īpaši sagatavotu vasarīgu boli cienāja restorāna Vincents šefpavārs Mārtiņš Rītiņš, kurš tāpat kā pārējie MAMMU īpašie cilvēki solās skaistā vienkāršībā projicēt MAMMU ideju plašumā. Šalle ir kā apliecinājums tam, ka MAMMU un zīmola īpašajiem cilvēkiem rūp cilvēku labklājība un tiesības uz labāku dzīvi.
Pirmās kolekcijas svinīgās prezentācijas laikā, MAMMU radītāji, Fionns Dobbins un Andris Rubins, kā arī pirmās kolekcijas dizaina autore, Līva Ķauķe-Saule, dalījās stāstā – kas ir MAMMU, kas ir sociālais bizness un kāpēc šāda iniciatīva ir nepieciešama mūsdienu sabiedrībā. Kā sociālais bizness MAMMU uzņemas atbildību pret sabiedrību, radot jaunas darba vietas māmiņām. MAMMU ir pirmais sociālā biznesa projekts Latvijā, kurš darbojas pēc Grameen principiem. Vadoties pēc šīs ideoloģijas, uzņēmuma struktūra atšķiras no peļņas maksimizējoša biznesa, jo mērķis ir radīt sociālu labumu tām mātēm, kuras iesaistītas šajā projektā.