Ideja par interneta veikalu Ilkai radās spontāni - vienā vakarā: „Mana biznesa ideja ir vairot pasaulē prieku!" – atklāj māksliniece. Ilkas kolekcijās ietilpst klasiskā stila drēbes, kas ir valkājamas dažādās dzīves situācijās. „Universālums, unisekss. Patiesībā dzimumam ir izšķirīga nozīme, taču, kā teica Koko Šanele: „Tumsā visa āda ir vienādi maiga.Bet trešā ideja ir feminisms pret šovinismu."- savas kolekcijas vadmotīvus komentē Ilka.
Interneta veikala mērķauditorija ir cilvēki, kas strādā patstāvīgu darbu, ir lietišķā stila cienītāji, vecuma grupā no 20 līdz 60 gadiem. Sākotnējai veikala latviešu valodas versijai ar katru mēnesi klāt nāks gan angļu, gan krievu, gan vācu, un pat franču valodas versija. Kā tālāko attīstības iespēju māksliniece min savu pārstāvniecību atvēršanu. Uz jautājumu, vai mākslinieci nebaida milzīgs klientu pieplūdums Ilka atbild: „Man ir garš labu šuvēju saraksts." Kā visdīvaināko pasūtījumu māksliniece min lāča kostīmus teātra izrādei. Pasaulē arvien populārāko eko ideju apģērbu ražošanā atbalsta arī Ilka, kurai jau ir izveidojusies laba sadarbība ar kosmētikas firmu „Madara". Māksliniece norāda uz mākslīgo kažokādu: „Šis te ir gatavots no plastmasas pudelēm, kuras es esmu šķirojusi gadiem ilgi! Man ļoti bieži ir alerģija pret dzīvnieku ādām, un es neesmu kažoku meistars. Tā kā pati uz savas ādas esmu izjutusi alerģijas, man materiālu izvēle ir ļoti svarīga! Uzskatu, ka katram ir jāsameklē savas lietas. Mēs zinām, ka ādas apavi ir vislabākie apavi, taču, ja iegribas pēc ir jānošauj dzīvnieks, lai dāmai uztaisītu apmetni operas apmeklējumam – tad kam tas ir vajadzīgs?!"
Foto: Roberts Vidzidskis