Konkursā var piedalīties ikviens drosminieks vai drosminiece, kurš nofilmēs video, kurā redzama viņa spēja uzdrīkstēties, veicot kādu trakulību. Video jābūt redzamam kādam indiāņu tematikas elementam, piemēram, rotājumiem no spalvām vai interesantiem zīmējumiem uz sejas. Ikviens interesents, kurš kāro iegūt dāvanu karti 100.00 LVL vērtībā, aicināts nofilmēto video ievietot interneta vietnē „YouTube.com" un līdz 25.augustam nosūtīt pieteikumu, kā arī video saiti uz elektroniskā pasta adresi info@theo.lv. Vēstulē jānorāda vārds, uzvārds un kontakttālrunis. Iesūtītie videoklipi tiks publicēti portālā „draugiem.lv/THEO/".
Tie trīs autori, kuru video līdz 29.augustam būs ieguvuši vislielāko popularitāti un skatījumu skaitu „YouTube.com," iegūs dāvanu kartes no veikala „THE|O" attiecīgi 100.00, 50.00 un 30.00 LVL vērtībā. Konkurss noslēgsies 29.augustā i/c „Sky&More" ar Latvijā vēl nebijušām ekstrēmo iepirkumu ratiņu sacensībām populārās „Diesel" akcijas „Be Stupid" ietvaros.
Pasaulē iemīļotā zīmola „Diesel" jaunā apģērbu un aksesuāru kolekcija sievietēm un vīriešiem veikalā „THE|O" i/c „Sky&More" būs pieejama no 17.augusta. I/c „Sky&More" ir guvis panākumus, veidojot sadarbību ar „Diesel" apģērbu ražotājiem, un tas ir ļāvis produkciju iegādāties bez starpniekiem, kā arī Latvijas patērētājiem sniegt vēl nebijušu iespēju – 2010.gada „Diesel" kolekcijas apģērbus iegādāties par 50% lētāk nekā citviet Eiropā.
I/c „Sky&More" veikals THE|O būs vienīgā tirdzniecības vieta Latvijā, kur būs pieejama „Diesel" apģērbu un aksesuāru kolekcija.
Papildu informācija par konkursu un video iedvesmai: http://draugiem.lv/THEO/gallery/?pid=100198057