Kā modes forogrāfs Kamilo ir veidojis reklāmas tādiem zīmoliem ka Levi's, Wrangler un Lee, u.c. Viesojoties Latvijā, viņš ir vēlējies parādīt citu modi, citā formātā, savā fotoprojektā iesaistot MAMMU māmiņas ar bērniem viņu mājās un ikdienas vidē. Projekts veidots kā daļa no MAMMU shot by, kurā fotogrāfi sniedz savu MAMMU šalles interpretāciju. Iepriekš shot by sērijās, MAMMU ir ticis ievilkts gan kapoeiras dejā, gan fotogrāfēts 350 metru augstumā, televīzijas tornī.
Pīnīšu tamborēšana ir būtisks posms MAMMU šalles radīšanā, tādēļ ar moto "Dari pats! Piedalies!" MAMMU aicina Baltās Nakts 2010 apmeklētājus nest savus vecos t-kreklus darbnīcu Spīķeros, kur tie iegūst jaunu izskatu un pielietojumu. Visiem ir iespēja iemēģināt roku rokdarbos un izgatavot aproci, galvasrotu, vai jebko citu!
MAMMU ir jauns un ambiciozs zīmols, kas sācis pulcināt ap sevi spožus un radošus talantus. To radījuši cilvēki, kas, apvienojot savu mīlestību pret modi un dizainu, vēlas mainīt sabiedrību un padarīt to labāku. Pop-up veikaliņš darbosies kā radoša platforma, kurā ikviens varēs iepazīties ar sociālās modes ideju, kā arī iesaistīties radošā procesā.
Kur: Spīķeros, Maskavas ielā 12/1... starp META KAFE un Dirty Deal Cafe aiz "Ēdenes".
Kad: Sestdien, 4. septembrī
Laiks: 18.00-22.00
Par MAMMU:
MAMMU ir pirmais sociālais modes zīmols Eiropā, kurš darbojas pēc Grameen principiem. Pirmo MAMMU kolekciju ir radījusi dizainere Līva Ķauķe-Saule. Sociālais modes zīmols MAMMU apvieno modi un mākslu ar risinājumu sociālai problēmai, un sadarbojoties ar jaunajām māmiņām rada unikālas un daudzfunkcionālas lina un trikotāžas šalles. Esam pirmie Latvijā, kas uzņemas sociālā uzņēmuma atbildību pret sabiedrību, radot jaunas darba vietas māmiņām, kuras, pateicoties mūsu projektam var apvienot darbu ar bērna audzināšanu. Rezultāts ir augstas kvalitātes, ekskluzīvs un mūžam mainīgs aksesuāru zīmols, kuru galvenās virzītājas ir mātes.