"Spilgtas un dzīvas krāsas, izceltas acis un lūpas, - atgriešanās pie īsta šika," tā 2010.gada tendences raksturo Šarlote Villere (Charlotte Willer), Maybelline New York galvenā grima māksliniece, Ņujorkas modes nedēļas meikapa komandas līdere un iedvesmotāja. Zīmīgi, ka modes mediju redaktori un fotogrāfi iecienījuši Villeres darbu tieši pateicoties mākslinieces neizsīkstošajai mīlestībai pēc krāsām un radošās oriģinalitātes - kaislībām, kas tik ļoti piedien modes pasaulei.
"Lai arī mūs no Ņujorkas šķir 6751 km un vairākas laika joslas, mode un skaistumkopšana ir tās jomas, kurām nav robežu. Uz Ņujorkas modes nedēļas mēles redzamās spilgtās krāsas modeļu sejās un oriģinālu dabas materiālu piemēram, putnu spalvu izmantošana, ir veids kā modes pasaule izaicina šodienu. Pēc modes industrijas noskaņojuma vien jau ir redzams, ka 2010.gada noskaņojums ir daudz optimistiskāks nekā tas bija 2009.gadā. Tas redzams arī grimā - košas un pilnīgas lūpas kombinācijā ar dūmakainām, spēcīgi izceltām acīm, tā vien ir spēcīga tendence!" Iveta Zazīte, Maybelline New York make-up komandas vadītāja Latvijā.
Maybelline New York vizāžistu un grima mākslinieku komanda Modes nedēļā ir atbildīga par modeļu grimu virknei modes mākslinieku šovos - BCBG MAX AZRIA, Michael Angel, Vivienne Tam, Z Spoke, DKNY, Custo Barcelona, Carlos Miele, L.A.M.B, kā arī sadarbībā ar Vogue un Ņujorkas pilsētu piedāvā pilsētas lielāko izklaides un iepirkšanās pasākumu - Fashion's Night Out (www.fashionsnightout.com).
Uzziņai
Maybelline New York ir pārstāvēts vairāk nekā 120 pasaules valstīs. Maybelline New York ir Mercedes Benz Ņujorkas modes nedēļas oficiālais meikapa sponsors.
Vairāk informācijas: www.maybellinelovesfashion.com, Twitter @MNYInsider.