Šo sezonu RIGA FASHION WEEK sāks ar jaunu logotipu un, protams, jaunu imidžu. Atšķirībā no iepriekšējām reizēm, kad Rīgas modes nedēļu reklamēja kāda Latvijas slavenības vai profesionāls modelis, šoreiz par „oficiālo RFW seju" ir kļuvusi... manekena seja, kuru visi pieraduši redzēt apģērbu veikalu skatlogos. Mūsdienās modes preču klāsts ļauj jebkuram cilvēkam būt modīgam, neatkarīgi no vecuma, ķermeņa proporcijām vai materiālā stāvokļa. Manekena seja simbolizē modes universālumu. Lai būtu modīgs, nav jābūt modelim vai sabiedrībā pazīstamam cilvēkam. Jebkurš var „valkāt modi", radīt to, interesēties par to vai sekot tai līdzi. Mode visiem. Tāda ir šodienas devīze.
Šī Nedēļa gatavo daudz pārsteigumu un interesantu tikšanos ar jauniem un jau labi pazīstamiem Baltijas dizaineriem, kā arī pasaules modes zvaigznēm. RIGA FASHION WEEK rudens sesijas programmu papildinās jauni projekti, tradicionālas prezentācijas, kā arī tematiskas ballītes.
RFW ģenerālsponsori: PERWOLL un modes un izklaides centrs RĪGA PLAZA
RFW oficiālā dekoratīvā kosmētika: Maybelline New York
RFW oficiālais dzēriens: Freixenet
Oficiālās viesnīcas: Hotel Gutenbergs, Boutique Hotel Ainavas
Partneris: Radisson Blu Hotel Latvija
Galvenais mediju partneris: žurnāls L'Officiel Latvija
Informatīvais atbalsts: Cosmopolitan, Joy, Market Media