Svinīgais veikala atklāšanas pasākums notiks šodien laikā no 18 līdz 20iem t/c Galleria Riga 2.stāvā.
"Mūsu mērķis ir piedāvāt augstas kvalitātes uzvalkus un kreklus, kas būtu perfekti piemēroti mūsu klientiem," saka uzņēmuma dibinātājs Fokke de Jong. "Lai tas būtu iespējams, mēs kontrolējam katru posmu apģērbu ražošanas procesā, sākot no auduma piemeklēšanas un beidzot ar klientu apkalpošanas servisu. Katrā no Suitsupply veikaliem ir mūsu pašu apmācīts drēbnieks, kas veic nepieciešamās korekcijas, lai kostīms lieliski piegulētu jebkuram augumam, labojumus veicot stundas laikā, kas ir būtiski aizņemtiem cilvēkiem," stāsta Fokke de Jong.
Suitsupply darbības pamatā ir divi virzieni. Pirmais ir gatavo uzvalku un virsdrēbju kolekcijas, ko klienti var iegādāties veikalā, kombinējot ar dažādiem aksesuāriem. Kvalitatīvie uzvalki būs pieejami cenā līdz 300 eiro. Tāda kostīma vidējā cena ir 200 – 400 lati. Otrais virziens ir drēbnieka pakalpojumi, kas nodrošina uzvalku un dāmu kostīmu šūšanu pēc individuālā pasūtījuma. Unikāls, izcili piegulošs uzvalks būs gatavs astoņu nedēļu laikā.
Jāatzīmē, ka zīmols izceļas ar netradicionālām reklāmas kampaņām, kas pavada katru no jaunajām kolekcijām. Jaunatvērtais Suitsupply Latvijā veikals šobrīd piedāvās apģērbu kolekciju SHAMLESS. Tā ir paredzēta drosmīgiem un stilīgiem vīriešiem, uzsverot to, ka lietišķai garderobei nav jābūt garlaicīgai . Stils un erotika ir kolekcijas esence. SHAMLESS reklāmas kampaņa ir diezgan provokatīva un izpelnījusies lielu uzmanību Rietumeiropas valstīs. Tādi mediju giganti kā Lielbritānijas „The Guardian", Vācijas „Bild" un Itālijas „Republika" veltījuši Suitsupply kampaņai uzmanību, komentējot, ka "...izteiktā bilžu seksualitāte nepārkāpj labas gaumes, pieklājības vai sabiedrības morāles normas... ". Informacija par kolekciju pielikuma.
www.suitsupply.com
http://www.facebook.com/SuitsupplyRiga