Šīs sezonas jauno "Riga Fashion Week" imidžu radījusi titula „Gada modes mākslinieks 2010" ieguvēja Alise Trautmane (zīmols „Narciss"). Imidža bilde radīta, jaunās rudens/ziemas 2011/2012 kolekcijas „Sniega varavīksne", foto sesijā.
„Sniega varavīksne ir ļoti reta dabas parādība, un nereti tās liecinieki to uztver kā acu apmānu. Tajā pašā laikā, mūsdienu tehnoloģijas, internets, 3D filmas, mākslīgais skaistums utt., sniedz realitātes ilūziju lietām un notikumiem, kas patiesībā neeksistē, vai ir pavisam citādi, tā radot jaunas vai paralēlas realitātes. Mūsdienās īstais var izskatīties neīsts, tāpat kā neīstais īstāks kā jebkad agrāk," tā Alise Trautmane.
"Riga Fashion Week" koncepcija orientēta uz pasaules – Parīzes, Ņujorkas, Londonas un Milānas – modes nedēļu pieredzi, kur par pamatu ir dizaineru radīto kolekciju defilē, kas tradicionāli piesaista žurnālistus, modes profesionāļus, kā arī modes piekritējus un slavenus cilvēkus.
Izveidota, lai veicinātu un attīstītu vietējo modes industriju, un uz doto brīdi jau kļuvusi par leģendāru Latvijas modes nozares projektu, "Riga Fashion Week" aizsāka savu vēsturi 2004. gadā. Šajā laikā Rīgas modes nedēļa plašākai publikai atklājusi daudz talantīgu dizaineru, kuri šodien Latvijā ir pirmā lieluma modes zvaigznes.
RFW ģenerālie sponsori: PERWOLL un modes un izklaides centrs RĪGA PLAZA
RFW oficiālā dekoratīvā kosmētika: Maybelline New York
RFW oficiālā matu kosmētika: CHI Professional
RFW oficiālais dzēriens: dzirkstošais vīns Bosca
Galvenie mediju partneri: žurnāls L'Officiel Latvija, ziņu portāls DELFI, radiostacijas SWH un SWH+
Informatīvais atbalsts: žurnāli Cosmopolitan un Joy, lielveikalu televīzija Market Media, BNS