Riga Fashion Mood vienkopus pulcēs visas nepieciešamās puses, lai attīstītu modi Latvijā kā biznesu. Modes nedēļas nogali, 17. martā plkst. 16:00, uzsāks publiska diskusija „Mode kā bizness", kura zīmīgi tiek organizēta kopīgi ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Diskusijā aicināti piedalīties modes industrijas profesionāļi, mācībspēki, potenciālie biznesa partneri un citi interesenti.
Savukārt pēc diskusijas sāksies modes nedēļas nogales pirmās dienas dalībnieku modes skates. Īpaši atzīmējams fakts, ka modes nedēļas nogali Riga Fashion Mood uzsāks īpaša Anna Led 10 gadu jubilejai veltīta modes skate-retrospektive.
Trīs dienu laikā savas rokraksta kolekcijas demonstrēs gan pieredzējuši modes mākslinieki, gan īpašu pārsteigumu gatavo Latvijas Mākslas akadēmijas jaunie modes talanti.
Modes nedēļas nogale ir orientēta uz modes kā radošas industrijas un biznesa komunikācijas veicināšanu. Tās mērķi ir attīstīt modes dizaina platformu Latvijā, veicināt sabiedrības iesaisti, informētību un ieinteresētību par modes sfēru un tās aktualitātēm Latvijā. Ar šī pasākuma palīdzību organizatori vēlās radīt iespēju dizaineriem piedāvāt jaunās kolekcijas biznesa klientu segmentam vietējā un starptautiskā mērogā.
Latvijas Modes palātas valdes priekšsēdētāja Dita Danosa stāsta: „Modes industrija Latvijā ir gatava kļūt biznesa orientēta. Tas nozīmē, ka radošais potenciāls tiek izmantots komerciālu kolekciju radīšanai. Riga Fashion Mood ne vien rādīs pasaulei šī brīža gatavos modes produktus, bet arī nodrošinās modes dizaineriem iespēju vienkopus uzrunāt modes iepircējus, investorus un nākotnes biznesa partnerus."
Riga Fashion Mood apmeklēt var visi interesenti, iegādājoties biļetes Biļešu Serviss tirdzniecības vietās visā Latvijas teritorijā.