Mūžīgais sauklis ar mūsdienīgu vīziju
Sauklis radās 1971. gadā, kad socialā revolūcija un jaunais feminisma vilnis norisinājās pilnā sparā. Lai arī reklāmas svarīgākais ziņojums bija, ka revolucionārā matu krāsa L'Orèal Preference ir dārgāka par konkurentu Clairol izstrādājumu Nice'n'Easy, sauklis reprezentēja būtisku socialo nozīmi - sievietes vērtība ir ne tikai viņas fiziskais skaistums, bet arī viņas pašvērtējums. "Šīs svinības ir par godu saukļa neparastajam 40 gadu ceļojumam, kura rezonanse mūsdienās ir novērojama visā pasaulē katras sievietes personībā. Tas atspoguļo konkrētu redzējumu par skaistumu, kas sastāv no divām būtiskām vērtībām - pašcieņas un iespējām, uz kā balstās arī L'Orèal zīmols," teica Sirils Šapijs (Cyril Chapuy), L'Orèal Paris Starptautiskais zīmola prezidents.
Zīmola veiksmīgās globalizācijas rādītājs
Sauklis "Jo es esmu tā vērta" kļuva par L'Orèal Paris zīmola starptautisko ziņojumu 1997.gadā, un, tam aizvien paplašinoties, tika lietots ne tikai kā matu krāsu sauklis, bet arī dekoratīvās kosmētikas un ādas kopšanas produktiem. Šī frāze uzrunāja sievietes visā pasaulē: gan Rietumu valstīs, gan Āzijā, Austrumeiropā, Tuvajos Austrumos, kur sieviešu emancipācija bija (un joprojām ir) viens no galvenajiem sociālajiem jautājumiem. Sākot no 1990. gada līdz pat mūsdienām sauklis ir dažādi variēts. Piemēram, aizstājot vārdu "Es" ar "Jūs" un "Mēs", tas pārādījās dažādās kampaņās, tādējādi veidojot jaunu dialogu ar paterētājiem un sabiedrību. Mūsdienās sauklis ir pārtulkots 40 pasaules valodās un atspoguļo dažādas skaistuma koncepcijas.
"Sievietes loma sabiedrībā gadiem ejot ir neizmērojami mainījusies un turpina to darīt vēl aizvien. Šodien sieviete ir gan karjeriste, sieva, mamma, gan draudzene, taču pirms 40 gadiem situācija bija pavisam citādāka. Tāpēc L'Orèal Paris sauklis "Jo es esmu tā vērta" ir vēsturiski nozīmīgs pagrieziena punkts ne tikai L'Orèal Paris kompānijai, bet arī sabiedrībai kopumā. Sauklis uzrunāja daudzas sievietes ar dažādiem dzīvesstāstiem, zināšanām, karjeru, stimulējot pievērsties gan savam ārējam, gan iekšējam skaistumam. Tas lika sievietēm sajusties spēcīgākām un par sevi pārliecinātākām. Tāpat kā pirms 40 gadiem, arī mūsdienās L'Orèal Paris ļoti svarīgi ir sniegt sievietēm to pašu sajūtu, kas uzjundīja sauklim parādoties – iedrošināt sievietes pārkāpt noteiktās robežas, sajusties stiprām un laimīgām, jo es, Tu, mēs visas esam tā vērtas!" atzīmē Karīna Lāra (Karin Laar), L'Orèal Paris mārketinga vadītāja Baltijas valstīs.
Starptautisko pārstāvju iedvesmojošā "ģimene"
L'Orèal Paris starptautiskie vēstneši ir zīmola strateģijas centrā, darbojoties kā harizmātiski piemēri ar savu skatījumu par skaistumu. Cilvēki, kuri veido šo unikālo "ģimeni", katrs ir ar savu personību un atspoguļo zīmola būtību. Sākot ar dziedātāju Gvenu Stefani, supermodeli Klaudiju Šīferi, aktrisi Evu Longoriju vai modeli un aktrisi Letīciju Kastu, katrs L'Orèal Paris pārstāvis darbojas kā unikāls skaistuma vēstnesis mūsdienu pasaulē, un sniedz savu saukļa "Jo es esmu tā vērta" interpretāciju. Mūsdienās sauklis "Jo es esmu tā vērta" visā pasaulē pavada sievietes viņu centienos izskatīties un justies skaistām, kā arī iemiesojot šarmu, spēku un pašapziņu.
L'Orèal Paris kopumā ir 25 starptautiski pārstāvji, tai skatā Bejonsē Noulza (Beyonce Knowles), Gvena Stefani (Gwen Stefani), Klaudija Šīfere (Claudie Schiffer), Dženifera Lopesa (Jennifer Lopez), Lija Kebede (Liya Kebde), Letīcija Kasta (Laetitia Casta), Mila Jovoviča (Milla Javovich), Gonga Lī (Gong Li), Eva Longorija (Eva Longoria), Fana Bingbinga (Fan Bing Bing), Endija Makdauela (Andie MacDowell), Eimija Malinsa (Aimee Mullins), Frīda Pinto (Freida Pinto) un Reičela Veisa (Rachel Weisz).