Baltijas tiešās tirdzniecības asociācijas jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka teju puse (49%) iedzīvotāju Latvijā iepērkas tiešās tirdzniecības uzņēmumos, turklāt 10% to dara regulāri. „Baltijas valstīs Oriflame bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas 90.gados ieviesa tiešās tirdzniecības kultūru, piedāvājot iegādāties kvalitatīvu viena ražotāja kosmētiku, pasūtot to no kataloga," stāsta Oriflame Latvija valdes priekšsēdētājs Johans De Gīrs (Johan De Geer). „Tiešā tirdzniecība ir bijusi populāra visu tās pastāvēšanas laiku. Turklāt, aizvien pilnveidojot un attīstot tirdzniecības tīklu un modernizējot tiešās pārdošanas metodes, pašlaik tiek piedzīvots jauns popularitātes vilnis."
Visas dienas garumā būs iespēja apmeklēt vairākus tematiskus stendus, baudīt un uzzināt par jaunāko skaistumkopšanas un dekoratīvās kosmētikas pasaulē. Profesionāli konsultanti un zinoši speciālisti sniegs padomu un klātienē demonstrēs grima uzklāšanu. Pasākuma laikā būs iespēja veikt sejas ādas testus un saņemt noderīgas konsultācijas ādas kopšanā. Šī brīža jaunākās modes tendences būs vērojamas modes skatē.
„Šis gads ir īpašs ne vien Oriflame Zviedrijā, atzīmējot uzņēmuma 45 gadus, bet apaļš un ievērojams gadskaitlis vairāk kā 130 tūkstošiem Skaistuma Konsultantu un mūsu klientiem visā Latvijā," tā, atzīmējot uzņēmuma 20 gadi Latvijā, stāsta De Gīrs.
Uzņēmums savas pastāvēšanas laikā vienmēr sekojis līdzi aktuālajam tendencēm un mūsdienīgiem, klientu ērtībām piemērotiem risinājumiem. Par inovatīvāko šobrīd uzskatām sagatavoto produkcijas elektronisko katalogu iPad un skaistumkopšanas mobilās aplikācijas iPhone lietotājiem, ar kurām būs iespēja iepazīties pasākuma laikā.
Oriflame atbalsta „zaļās domāšanas" iniciatīvas, tādēļ arī pasākuma laikā ir ierīkots īpašs stends, kurā iespējams nodot pārstrādei tukšo, izlietotās kosmētikas iepakojumu. Turklāt tos, kuri tobrīd nolems pievienoties Oriflame, gaida patīkami pārsteigumi.
Vairāk informācijas un pasākuma programma pieejama: www.oriflame.lv