Modes festivāla būtiska sastāvdaļa bija Latvijas modes pop up iela - vairāk kā 35 Latvijas modes zīmolu veikals ielas garumā - izvietota industriālos garenvirzienā savienotos konteineros. Tos apvienojot ar Riga Fashion Mood norises vietu - pasākuma telti - tika izveidota aizraujoša, katram modes dizainerim individuāla skates scenogrāfija un modeļu kustības plūsma.
Trīs dienu laikā savas jaunākās kolekcijas izrādīja Latvijā ļoti atpazīstamie un mīlētie modes mākslinieki Keita, Aleksandrs Pavlovs un Irina Košakova, strauju popularitāti iekarojošais Cinnamons, jaunais un ambiciozais zīmols Nolo, izsmalcinātā Edīte Treija. Jauno modes mākslinieku rindās, jau popularitāti ieguvušie Zane Poriete, Reinis Ratnieks & Daiga Zvirgzdiņa, Mila Ludmila Kruglika, kā ari jaunpienācēji - Kristiāna Kalniņa, Marika Džule, Liva Saule Chlothings. Pēdējā skašu dienā dzīvesprieku radošie bērnu zīmoli - Zaza Couture, Leny Tomy Factory, Denēze, Hebe, Beekid, Petra.lv.
Pirmo reizi Latvijas modes vēsturē modes skates tika translētas ne vien interneta portālos, bet arī interneta televīzijā īpaši izveidotā Riga Fashion Mood kanālā. Tehnisko translēšanu nodrošināja Lattelecom.
Latvijas modes pop up iela pie t/c Spice B ieejas darbosies līdz 14. oktobrim, un tajā var iegādāties 35 vadošo un jauno Latvijas modes dizaineru apģērbus.
Visa jaunākā informācija par Riga Fashion Mood pieejama mājas lapā http://latvianfashion.lv