Pasākuma ietvaros, kamēr stiprā dzimuma pārstāvji aplūkoja jaunākos VW modeļus, dāmas varēja aplūkot jaunāko Šeilas modes skati „Slāvu noskaņas", kā arī saņemt no slavenās modes mākslinieces praktiskus padomus kā pilnveidot savu tēlu no visiem pieejamiem materiāliem. Proti, kā, izmantojot visiem pieejamos materiālus, tostarp lakatus, uztaisīt kaut ko noderīgu, piemēram, somu.
„Auto'n'Akts" kopā ar krāšņo Šeilas modes šovu izraisīja lielu apmeklētāju interesi, tāpēc „Moller Auto Lidosta" Volkswagen centrs sadarbību ar Šeilu noteikti turpinās, iedibinot to kā jaunu auto-modes tradīciju.
Modes šovs notika t/c „Spice" rīkotā „Šopinga festivāla" un „Moller Auto Lidosta" Volkswagen centra „Auto'n'Akts" akcijas ietvaros.
Foto: Šeila valdzina publiku ar slāvu tērpiem. Publicitātes foto