„Stilīga un kvalitatīva „TRY" apģērbu un aksesuāru kolekcija ir turpinājums jauniešu programmas aktivitātēm - „TRY" grāmatai, kas ir izpelnījusies plašu popularitāti jauniešu vidū, un arī pop-up kafejnīcai, kas pulcēja jauniešus Rīgas centrā nedēļas garumā," stāsta DNB bankas mārketinga projektu vadītāja Līva Brakša.
Kolekcijā pašlaik ietilpst gan apģērbi – vīriešu un sieviešu krekliņi ar īsām un garām piedurknēm, gan arī citas ikdienā noderīgas un stilīgas lietas – lietussargs, iPhone telefona vāciņš, pludmales čības gan vīriešiem, gan sievietēm, keramiska termokrūze –, kuras rotā „TRY" simbols.
„TRY" apģērbu un aksesuāru kolekcija tapusi sadarbībā ar interneta veikalu UzvelcKreklu.lv – ideja par šādas kolekcijas izveidi tapusi tieši pop-up kafejnīcā, kur vienā no vakariem tika demonstrēta oriģinālu kreklu apdrukāšana modes blogeres Agneses Kleinas vadībā.
„UzvelcKreklu.lv ir jaunu un drosmīgu cilvēku veidots uzņēmums radošiem un aktīviem cilvēkiem. Ar degsmi ejam savu ceļu uz mērķi, nebaidoties no jaunā. Vairāku gadu garumā esam guvuši jaunu pieredzi un sastapuši daudz jaunu draugu. Lai sāktu, nav jābūt izcilam. Lai kļūtu izcils - ir jāsāk. Ir jāmēģina! Tieši tāpēc „TRY" projekta ideja mums ir ļoti tuva," par kopīgās kolekcijas idejas rašanos stāsta UzvelcKreklu.lv mārketinga projektu vadītāja Oļesja Maksimeņa.
Ar visu „TRY" kolekciju ikviens var iepazīties interneta veikala mājaslapā http://www.uzvelckreklu.lv/lv/apdrukas_produkti/kolekcijas_un_aksesuari/TRY/.