Pirms diviem gadiem veikts līdzīgs "ACNielsen" pētījums parādīja, ka vispopulārākās preču zīmes ir "Gucci" un "Giorgio Armani". 2008.gadā "Giorgio Armani" ieņēmis tikai ceturto vietu, dalot to ar "Louis Vuitton", "Christian Dior" un "Versace". Dalītā otrajā vietā ierindojušies "Chanel" un "Calvin Klein".
"ACNielsen" veiktajā aptaujā piedalījās 25 000 patērētāju vairāk nekā 48 pasaules valstīs. Visaktīvākie bija respondenti Indijā un Apvienotajos Arābu Emirātos, no kuriem "Gucci" zīmolam priekšroku deva attiecīgi 41% un 37%.
Savukārt vismazāk ieinteresēti modes zīmolu iegādē ir cilvēki Ziemeļamerikā, no kuriem 35% paziņojuši, ka nepirktu jebkādu no to precēm, pat ja nebūtu runa par to cenu.
"Gucci" zīmols pieder Francijas koncernam PPR, kas nodarbojas ar apģērbu un greznuma priekšmetu ražošanu. Bez "Gucci" koncernam pieder arī tādi zīmoli kā "Yves Saint Laurent", "Stella McCartney", "Boucheron" un "Sergio Rossi".