„Blue Inc London pievienošana Baltikas Group zīmolu portfelim dos mums iespēju nonākt līdz aizvien ātrāk augošā vīriešu modes sektora jauniem klientiem – zīmols Blue Inc London būs lielisks papildinājums jauneklīgiem vīriešiem ar sociāli aktīvu dzīves veidu paredzētajā ikdienas apģērbu klāstā,” pastāstīja Baltika Group marketinga un tirdzniecības divīzijas vadītāja Kati Kusmina.
Pirmais Baltijas veikals tika svinīgi prezentēts 5. septembrī Latvijā, Rīgas tirdzniecības centrā Origo. Veikala platība ir vairāk nekā 100 kvadrātmetri. Šomēne tiks atvērts arī otrais Blue Inc London zīmola veikals Valmierā tirdzniecības centrā Valleta, bet oktobra sākumā Igaunijā veikals durvis vērs Tallinas tirdzniecības centrā Rocca al Mare, bet Lietuvā Blue Inc London parādīsies nākamā gada sākumā.
„Mēs pozitīvi novērtējām Baltijas potenciālu un Latvijas tirgum piemītošu labvēlīgi augošu tendenci. Vēlējos izcelt Rīgu pārējo Baltijas pilsētu vidū, ka tieši šeit esmu novērojis ļoti lielu jauniešu auditoriju ar nemitīgu mūsdienīgu apģērbu pieprasījumu,“ teica Blue Inc London franšīzes vadītājs Richards Aquilina.
Blue Inc London iekaro britu pircēju sirdis ar iedvesmojošu mūsdienu dizainu, augstu apģēba kvalitāti par pieejamām cenām un lielisku klientu servisu. Blue Inc London vīzija ir izveidot veiksmīgu modes zīmolu, kura klienti vēlas izskatīties unikāli un sajusties lieliski izceļot savu individualitāti.
Zīmolu Blue Inc London 1999.gadā izveidoja modes uzņēmums A Levy & Son Ltd, kas šajā nozarē darbojas jau vairāk nekā 100 gadus. Patlaban visā pasaulē ir atvērti jau vairāk nekā 230 Blue Inc London veikali, pēdējo divu gadu laikā dubultojot savu veikalu skaitu.Tiesības izplatīt zīmolu Baltijas valstīs uzņēmums Baltika Group iegādājās šī gada maijā. Tuvāko trīs gadu laikā plānots Baltijā atvērt vismaz desmit Blue Inc London zīmola veikalus.
Foto: Publicitātes foto