Visbiežāk jeb 36% gadījumu cilvēki randiņā viens otru iepazīst sarunu laikā pie kafijas tases. Tuvojoties Valentīndienai, Narvesen aicina izmantot kafijas dzeršanas rituālu, lai palīdzētu uzsākt jaunas iepazīšanās. Iegādājoties kafiju, ikviens ir aicināts izvēlēties no divu krāsu kafijas krūzītēm. Ja esi brīvs, ņem zaļo krūzīti, ja aizņemts – sarkano. Tādējādi ikdienas steigā brīvās sirdis var vieglāk viena otru atrast, bet mīlnieki var atzīmēt savu attiecību karstumu.
Vaicāti par piemērotāko izklaidi Valentīndienas randiņam, 40% respondentu norāda, ka labprāt dotos kopīgā pastaigā, bet 29% apmeklētu restorānu vai kafejnīcu. Savukārt katrs desmitais respondents labprāt apmeklētu kino vai teātri. Zīmīgi, ka par svarīgākajiem veiksmes faktoriem ideālam randiņam 42% iedzīvotāju uzskata abpusējas simpātijas un saistošas sarunas (17%), turklāt skūpsts randiņa noslēgumā ir obligāts pēc 15% aptaujāto domām.
“Iepazīties iespējams visur – ejot uz darbu vai skolu, veikalā, kā arī sabiedriskajā transportā. Tomēr bieži, baidoties no atraidījuma, simpātija tā arī netiek uzrunāta. Tāpēc Narvesen ir sagatavojis jaunas kafijas krūzītes Valentīndienas noskaņās, lai ikviens var izvēlēties savam attiecību statusam piemērotāko dizainu. Galvenais ir nepaiet garām savai simpātijai, uzdrīkstēties uzsākt sarunu un iepazīties,” stāsta Narvesen mārketinga un iepirkumu direktore Agnija Šmite.
SIA Narvesen Baltija aptauja veikta internetā februāra sākumā un tajā kopumā piedalījās 2376 respondenti.
Foto (c) flickr.com/ Amit Gupta