4. aprīlī plkst. 9.30 radošā un iedvesmojošā vidē konferenču zālē Nr. 1 notiks starptautiska konference „Mode un dizains: tendences, vadlīnijas un finanses eksportspējas veicināšanai”.
„Šogad mums ir izdevies vienkopus sapulcēt vienus no labākajiem modes un biznesa ekspertiem pasaulē, kas konferencē jaunajiem uzņēmējiem palīdzēs rast atbildes uz jautājumu, kā veiksmīgāk spert pirmos soļus jaunu eksporta tirgu iekarošanā,” stāsta konferences organizatore Linda Tēce.
Labākie modes un biznesa eksperti vienkopus
Konferencē uzstāsies modes aģents un konsultants Antons Dells, kura vadītais uzņēmums „Anton Dell Fashion Consultancy” zīmoliem piedāvā lielāko aģentu un izplatītāju tīklu pasaulē (vairāk nekā 44 000 aģentu). Viņš ir strādājis ar tādiem zīmoliem kā „Max Mara”, „Ecco Shoes”, „Miss Sixty”, „Bench”, „Gerry Weber”, „Lee Cooper”. Konferencē Antons stāstīs, kā iekarot jaunus eksporta tirgus Eiropā, Amerikā, Āzijā un Austrālijā, izmantojot aģentu pakalpojumus. Vairāk: www.antondell.co.uk
Par Lielbritānijas radošo industriju inkubatora “Centre for Fashion Enterprise” sniegtajām atbalsta iespējām jaunajiem dizaineriem stāstīs tā vadītāja Džūdita Tolija. Džūditai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze uzņēmējdarbībā, viņa 15 gadus ir bijusi britu vīriešu apģērbu zīmola „Burro” izpilddirektore un šobrīd ir atzīta autoritāte modes industrijā gan Lielbritānijā, gan visā pasaulē. Vairāk: www.fashion-enterprise.com
\r\n
Kā Skotijas Karaliskā banka (RBS) finansiāli atbalsta jaunos modes zīmolus, palielinot to eksporta iespējas, konferencē stāstīs bankas pārstāve, stratēģiskās partnerības pakalpojumu direktore Apvienotās Karalistes Klientu apkalpošanas grupā Hetere Melvila. Viņa ir arī RBS Uzņēmīgo sieviešu apvienības dibinātāja un prestižās Apvienotās Karalistes Modes un tekstila balvas žūrijas locekle.
Reģionālo mediju nozīmi jauna zīmola komunikācijas stratēģijas veidošanā konferencē skaidros entuziastisks un radošs profesionālis ar gandrīz 10 gadu pieredzi starptautisko mediju nozarē, tostarp televīzijā, mārketingā un sabiedriskajās attiecībās, ziņu aģentūras „Euronews” starptautiskās pārdošanas vadītājs Mārtins Delošs.
Baltijas modes industrijas profesionāļus konferencē pārstāvēs zīmola „Debenhams” vadītāja Baltijas valstīs Vaiva Kirvelaite no Latvijas. Vaiva dalīsies pieredzē, kādam ir jābūt dizainera produktam, lai iepircējs gribētu to iekļaut savā piedāvājumā. Vaiva ir ieguvusi maģistra grādu jurisprudencē un savas zināšanas un iemaņas veiksmīgi realizējusi, daudzus gadus strādājot biznesa vidē. Viņas pēdējais lielākais projekts ir zīmola „Debenhams” stratēģiskā attīstība Baltijas valstīs.
Konferenci moderēs Latvijas Modes palātas vadītāja, modes festivāla „Riga Fashion Mood” organizatore un konceptveikalu „Taste Latvia” īpašniece Dita Danosa.
Ikviens modes un tekstila industrijas topošais un esošais profesionālis vēl var pieteikt dalību konferencei, aizpildot pieteikuma anketu šeit: www.liaa.gov.lv/lv/pasakumi/konference-mode-un-dizains-tendences-vadlinijas-un-finanses-eksportspejas-veicinasanai/pieteiksanas
Dalība konferencē ir bez maksas.
\r\n
Konferenci rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra sadarbībā ar Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrību BT 1 un Latvijas–Lielbritānijas Tirdzniecības palātu Apvienotajā Karalistē.
\r\n
Konference notiek starptautiskās tekstila industrijas izstādes „Baltic Fashion & Textile Riga 2014” laikā, kas notiks no 4. līdz 6. aprīlim Ķīpsalā. Izstāde ir pavasara nozīmīgākais pasākums modes un tekstila industrijas profesionāļiem Baltijas reģionā. Tajā daudzveidīgu ikdienas un darba apģērbu, veļas, trikotāžas izstrādājumu, ādas galantērijas, mājas tekstila, audumu, dzijas, šūšanas piederumu, rūpniecisko iekārtu, to rezerves daļu un palīgmateriālu klāstu prezentēs vairāk nekā 120 dalībnieku no 13 valstīm.
\r\n
Vairāk: www.balticfashiontextile.com