
Retro un krāsainība, klasika un elegance, avantgards un luksus - tendences, kuras raksturo 2009. gada saulesbriļļu modi. Saulesbrilles acu aizsardzībai un kā aksesuārs laba tēla veidošanai ir aktuālas ne tikai vasarā, bet visu cauru gadu.
Žurnālistus ar kolekcijām iepazīstinās Luxottica Group Ziemeļu reģiona mārketinga vadītājs Matti Stenholm, Luxottica Group Baltijas filiāles SIA "LUXOBALTIC" vadītājs Alessandro Magnabosco un mārketinga speciāliste Baltijas valstīs Beāte Baranceva. Prezentācijas viesis - modes mākslinieks Atis Artemjevs.
Luxottica Group ir pasaulē lielākais briļļu ietvaru un saulesbriļļu ražotājs un izplatītājs. Uzņēmuma tirdzniecības tīkls ietver vairāk nekā 5800 optisko un saulesbriļļu veikalu visā pasaulē. Luxottica Group pārstāv pazīstamākās briļļu preču zīmes. Piemēram, Ray-Ban - pasaulē visvairāk pārdoto briļļu ietvaru un saulesbriļļu zīmolu. Tāpat - līdzās jau Luxottica Group piederošajiem zīmoliem - Vogue, Persol, Oakley, Arnette un REVO, uzņēmums pārstāv arī tādus pazīstamus modes namu zīmolus kā Bvlgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Prada, Versace un Polo Ralph Lauren. Luxottica Group vairumtirdzniecības tīkls aptver 130 pasaules valstis.