Iepriekšējā modes nama reklāmas seja kopš 2003. gada bija Džeinas Birkinas un Serža Gensbūra meita aktrise un dziedātāja Šarlote Gensbūra, kura pašlaik ir modes nama „Balenciaga” un tā galvenā dizainera Nikolā Geskjēra mūza. 24 gadus jaunā reklāmas seja Mamija Gamere tika izvēlēta, lai reprezentētu zīmolu Holivudas faniem, piemēram, aktrisēm Evai Longorijai un Džesikai Albai.
Reklāmas fotogrāfiju autors ir slavenais Pīters Lindbergs, bet fotosesija notikusi Parīzes Palais Royal dārzos.
Mamijas Gameres skaistumu un talantu šogad varēs novērtēt ne tikai modes reklāmās, bet arī Anga Lī filmā „Taking Woodstock” („Ieņemot Vudstoku”), kuras pirmizrāde notika Kannu kinofestivālā.
Kultūra un māksla » Kino
Merilas Strīpas meita kļuvusi par "Gerard Darel" seju
Ilze Malaševska, 18.08.2009. 13:55
Aktrise Mamija Gamere - Holivudas leģendas Merilas Strīpas un tēlnieka Dona Gamera meita - kļuvusi par Francijas modes nama „Gerard Darel” rudens/ziemas sezonas kolekcijas seju, ziņo ārvalstu mediji.