Lai arī multfilma, kas, kā jau ierasts, tiek demonstrēta gan 2D, gan 3D formātā, par vikingu puikas un viņa mīluļa pūķa piedzīvojumiem ASV ir startējusi vājāk nekā plānots, ar 43,3 miljoniem pilnībā pietika, lai pārliecinoši ierindotos pirmajā vietā. 165 miljonus izmaksājušās filmas ieņēmumi no 3D biļetēm šoreiz ir salīdzinoši zemāki, ap 26% no kopējiem ieņēmumiem.
Uz otro vietu, kā raksta sākumā minēts, atkāpusies ALISE BRĪNUMZEMĒ. Kopā šī lente ASV iekasējusi jau 293 miljonus, bet visā pasaulē 656 miljonus.
Otrs nedēļas centrālais jaunums, komēdija par draugiem, kas zina, kā ballēties un ballējas tik tālu, ka nonāk atpakaļ laikā, proti, filma BURBUĻVANNAS LAIKA MAŠĪNA, ir trešajā vietā. Filma bija radījusi pamatīgu ažiotāžu un guvusi labas atsauksmes, tomēr pirmajās trīs dienās iekasējusi tikai 13,6 miljonus. Arī zemāk par prognozēm. Filmas budžets ir 36 miljoni dolāru.
Ceturtajā vietā, apsteidzot pagājušās nedēļas pārsteigumu DIARY OF A WIMPY KID, ierindojusies Dženiferas Anistones un Džerarda Batlera tandēms filmā ATLĪDZĪBAS MEDNIEKS. Šī filma no BURBUĻVANNAS LAIKA MAŠĪNAS atpaliek vien par 1,2 miljoniem.
Ziņa publicēta sadarbībā ar kinokino.lv.